Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно-правно обслужване, финанси и управление на собствеността"
Адрес: обл. Смолян, общ. Смолян, гр. Смолян, гр. Смолян, бул. "България" № 14, п.к. 4700
Код за междуселищно избиране: 0301
Телефон за връзка: (0301)60194
Факс: (0301)62333
Адрес на електронна поща: governor@smolyanregion.egov.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 09:00 до 17:30, Гъвкаво работно време от 09:00 ч. до 17:30 ч.. Работното време на Центъра за административно обслужване е без прекъсване в рамките на работния ден от 09:00 ч. до 17:30 ч.
Заявяване на услугатаЗаявяване:
- По пощата на адрес: п.к. 4700 гр. Смолян, бул." България" № 14, чрез лицензиран пощенски оператор;
- „На ръка” в Центъра за административно обслужване в ОА Смолян;
- Чрез Системата за сигурно електронно връчване - https://edelivery.egov.bg/ - изисква се КЕП и профил в Системата;
- На електронна поща: governor@smolyanregion.egov.bg;
- чрез Портал на електронното управление
Необходими документи:
Документи, които удостоверяват правен интерес на заявителя (съдебно удостоверение, документ за собственост, удостоверение за наследници и др.)
Услугата се извършва за лица, доказали правен интерес. Когато заявителят не е страна по договора, като заверено копие се издава при предоставяне на: Съдебно удостоверение по дело; Удостоверение за наследници на лице, което е страна по договора.
Процедура по предоставяне на услугата
Проверка за редовност на заявлението – проверка по същество за редовност и пълнота на приложените документи. При редовни документи и окомплектована пълна преписка, се преминава към следващия етап.
При нередовност на документите по преписката, заявителят се уведомява за тяхното отстраняване.
Срокът за предоставяне на услугата започва да тече от датата на отстраняването на нередовностите по преписката.
Когато в законово установения срок не се отстранят несъответствията, производството се прекратява.
Получаване:
Възможните начини за получаване на резултата от услугата са:
- на ръка в Центъра за административно обслужване;
- чрез лицензиран пощенски оператор за сметка на получателя;
- по електронен път, на посочен от заявителя електронен адрес;
- чрез Системата за сигурно електронно връчване.
Изисквания
При електронно предоставяне на услугата:
Ниво на осигуреност – високо
Средство за идентификация – КЕП
Изпълнение
Издава се заверен с "вярно с оригинала" документ в срок до 7 дни.
Контрол за конкретна преписка може да се осъществява от страна на потребителите на услуги – физически и юридически лица, посредством справка за движението на преписката им на място в ЦАО, на телефон (0301) 60194 - Деловодство, на е-поща governor@smolyanregion.egov.bg.
Закон за държавната собственост