Информация за предоставяне на услуга

 
  • Услуга:
    • 2104 Издаване на удостоверение за промени на настоящ адрес регистриран след 2000 година

      Издаване на удостоверение за промени на настоящ адрес регистриран след 2000 година
  • На основание на:
    • Закон за гражданската регистрация - чл. 24, във връзка с; чл. 5, т. 3; чл. 106, ал. 1, т. 1
    • Закон за местните данъци и такси - чл. 110, ал. 1, т. 12
    • Наредба № РД-02-20-6 от 24.04.2012 г. за издаване на удостоверения въз основа на регистъра на населението - чл. 25
  • Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
    • Не
  • Орган по предоставянето на административната услуга:
    • длъжностно лице, определено със заповед на кмета на общината
  • Срок за предоставяне:
    • до 1 ден
  • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
    • неопредене
  • Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата:
    • Кмет на община
  • Орган, пред който се обжалва индивидуален административен акт:
    • административен съд
  • Ред, включително срокове за обжалване на действията на органа по предоставянето на услугата:
    • по реда на АПК

  • Ограничения и условности:
    • Удостоверението се издава въз основа на Национална база данни „Население” за удостоверяване на настоящите адреси, които едно лице е имало от 1 януари 2000 г.

  • Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
  • Електронен адрес за предложения:
Център за административно обслужване и/или звена, които контактуват с потребителите и предоставят административно обслужване
Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно-правно и информационно обслужване"
Адрес: обл. Русе, общ. Две могили, гр. Две могили, гр. Две могили, бул. България №84, п.к. 7150
Код за междуселищно избиране: 08141
Телефон за връзка: 08141/9207, 0814/3999
Факс: -
Адрес на електронна поща: grao@dvemogili.egov.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, Във всички звена, предоставящи административни услуги, е въведен режим на ползване на почивките, който осигурява непрекъснатост на административното обслужване на физически и юридически лица. В работно време може да се свържете със служители в дирекцията на телефони: - 08141/39 99(централа). В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Изисквания, процедури, инструкции Образци Нормативна уредба Заплащане