Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Деловодство и административно обслужване"
Адрес: обл. София (столица), общ. Столична, гр. София, р-н Оборище, ул. "Будапеща" № 16, п.к. 1000
Код за междуселищно избиране: 02
Телефон за връзка: (02)94 04 999
Факс: (02)9404606
Адрес на електронна поща: delovodstvo@fsc.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 09:00 до 17:30, Работното време на администрацията е от 09.00 ч. до 17.30 ч.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Заявяване на услугатаПри подаване на заявлението се прилагат следните документи:
1. подробна обосновка на исканото разрешение с посочване на причините за възникването на позициите, времето, необходимо за закриването им, и описание на неизпълнените клиентски поръчки;
2. документи, доказващи, че позициите са възникнали в резултат на невъзможност инвестиционният посредник да изпълни поръчките точно;
3. отчет за капиталовата адекватност и ликвидност към датата на исканото разрешение;
4. декларация, че позициите имат случаен и временен характер;
5. документ, удостоверяващ внасянето на съответната такса по тарифата, определена в приложението към чл. 27, ал. 1 ЗКФН, ако таксата не е платена по електронен път.
Закон за пазарите на финансови инструменти
Наредба № 50 от 30.03.2022 г. за капиталовата адекватност, ликвидността на инвестиционните посредници и осъществяването на надзор за спазването им
За услугата се заплаща фиксирана такса на стойност 1000 лв.Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път
По електронен път