Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административни, финансови и правни дейности"
Адрес: обл. Хасково, общ. Хасково, гр. Хасково, ул. Добруджа № 14, п.к. 6300
Код за междуселищно избиране: 038
Телефон за връзка: (038)601618
Адрес на електронна поща: delovodstvo@riosv-hs.org
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:30, Осем часов работен ден при пет дневна работна седмица. Обедна почивка от 12:00 часа до 13:00 часа. Обслужването на потребители на административни услуги в "Центъра за административно обслужване" се извършва без прекъсване на обявеното работно време. В случаите, когато има потребители на административни услуги в края на обявеното работно време, работата на центъра продължава до приключване на тяхното обслужване, но не повече от два астрономически часа след обявеното работно време.
ХарактеристикаСобственикът или ползвателят на обекта с неподвижни източници на емисии, оборудва и оразмерява точките за вземане на проби/извадки, използвани при собствени периодични и контролни измервания. Измерванията на емисиите на вредни вещества в производствени и вентилационни газове се извършват след последния технологичен агрегат или пречиствателно съоръжение. Целта на административната услуга е РИОСВ да съгласува изключения от задължителните размери на точките за вземане на проби/извадки, използвани при собствени периодични и контролни измервания, съгласно изискванията на чл.12, ал.З от Наредба № 6/26.03.1999г. за реда и начина за измерване на емисиите на вредни вещества, изпускани в атмосферния въздух от обекти с неподвижни източници.
Заявяване на услугата.В РИОСВ се внася Заявление (свободен текст) с описание на размерите на точките за вземане на проби/извадки, използвани при собствени периодични и контролни измервания.
Предоставяне на услугата Издаване на становище от РИОСВ.
Наредба № 6 от 26.03.1999 г. за реда и начина за измерване на емисиите на вредни вещества, изпускани в атмосферния въздух от обекти с неподвижни източници