Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно-правно, финансово и стопанско обслужване"
Адрес: обл. Велико Търново, общ. Велико Търново, гр. Велико Търново, ул. Никола Габровски 23, п.к. 5000
Код за междуселищно избиране: 062
Телефон за връзка: (062)62 01 61, 614 333
Факс: (062)614 370
Адрес на електронна поща: office@rzi-vt.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, Обедна почивка 12:30 до 13:00 - не включва ЦАО
Дирекция "Обществено здраве"
Адрес: обл. Велико Търново, общ. Велико Търново, гр. Велико Търново, ул."Никола Габровски" №23, п.к. 5000
Код за междуселищно избиране: 062
Телефон за връзка: (062)614303
Адрес на електронна поща: rzi-vt@rzi-vt.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, Обедна почивка 12:30-13:00
Заявяване на услугатаЗаявители на услугата:
За да заявите тази услуга, Вие трябва да сте:
Бизнес оператор, който произвежда бутилирани натурални минерални, изворни и трапезни води
Необходими документи:
1. Заявление по образец.
2. Документ за платена държавна такса.
3. Копие на:
3.1. Документ за въвеждане в експлоатация по чл. 177 от Закона за устройство на територията;
3.2. Документ за собственост, за наем или за ползване на обекта.
Интернет адрес, на който се намира формулярът за заявяване на услугата:
https://rzi-vt.egov.bg/wps/portal/rzi.velikotarnovo/administrative-services/procedures
Начини на заявяване на услугата
Заявлението, заедно с приложените към него изискуеми документи, се подава по един от следните начини:
1. на място в Центъра за административно обслужване;
Услугата може да бъде заявена и устно пред служител в Центъра за административно обслужване (ЦАО). Устното заявяване на услугата се отразява в протокол, който се подписва от заявителя и длъжностното лице от ЦАО, което го е съставило.
2. чрез лицензиран пощенски оператор;
3. по електронна поща на адрес office@rzi-vt.bg или rzi-vt@rzi-vt.bg;
4. чрез Системата за сигурно електронно връчване.
В случаите по 3 и 4, при които заявлението се изпраща по електронен път, то следва да е подписано с усъвършенстван електронен подпис, усъвършенстван електронен подпис, основан на квалифицирано удостоверение за електронни подписи, или квалифициран електронен подпис съгласно изискванията на Регламент (ЕС) № 910/2014 на Европейския парламент и на Съвета от 23 юли 2014 г. относно електронната идентификация и удостоверителните услуги при електронни трансакции на вътрешния пазар и за отмяна на Директива 1999/93/ЕО (ОВ, L 257/73 от 28 август 2014 г.) и на Закона за електронния документ и електронните удостоверителни услуги и Закона за електронното управление. Сканираните, приложени към него документи следва да отговарят на следните изисквания:
• Документите да са изготвени във формат текст (*.doc, *.docx, *.zip, *.rar), електронна таблица (*.xls, *.xlsx), Portable Document Format (*.pdf), изображение (*.jpg, *.png) и Microsoft Outlook Express (*.eml);
• Документите да са написани на кирилица и да съдържат прав (некриптиран) текст;
• Документите да не съдържат препратки към други електронни адреси;
• Сканираните документи трябва да са черно-бели изображения с разделителна способност 300 dpi (точки на инч);
• Файлът, съдържащ документа(ите), да не е заразен с вируси;
• Общият обем на искането и файловете да не надхвърля 20 МБ.
Резултат от процедуратаМинистерство на здравеопазването поддържа на интернет страницата си публичен регистър на бизнес операторите и обектите за производство на бутилирани натурални минерални, изворни и трапезни води, който съдържа:
1. регистрационен номер и дата на регистрирация на обекта;
2. бизнес оператор, извършващ дейност в обекта;
3. вид на обекта;
4. адрес на обекта;
5. вид бутилирана вода;
6. дати на започване, спиране и възстаовяване на дейността.
Резултатът от процедурата е вписване в публичния регистър.
Адрес на публичния регистър: https://www.mh.government.bg/bg/administrativni-uslugi/registri/produkti-i-stoki-sus-znachenie-za-zdraveto/butilirani
Начини на получаване на резултата от услугатаЗаявителят уточнява начина, по който желае да получи издадения във връзка с административната услуга документ, при заявяването на услугата. Той може да избере получаване:
- лично в РЗИ – Велико Търново;
- като вътрешна препоръчана пощенска пратка (разходите за изпращане са за сметка на заявителя на услугата и се заплащат при доставката)
- като вътрешна куриерска пратка чрез (разходите за изпращане са за сметка на заявителя на услугата и се заплащат при доставката)
- като международна препоръчана пощенска пратка (разходите за изпращане са за сметка на заявителя на услугата и се заплащат при заявяване на услугата)
- по електронен път на електронен адрес
- по електронен път чрез Системата за сигурно електронно връчване
Регламент (ЕО) № 852/2004 на Европейския парламент и на Съвета от 29 април 2004 година относно хигиената на храните
За услугата се заплаща фиксирана такса на стойност 30.00 лв. / 15.34 €Таксата в размер 30,00 лв. / 15,34 евро се събира на основание чл. 17б от Тарифата за таксите, които се събират от органите на държавния здравен контрол и националните центрове по проблемите на общественото здраве по Закона за здравето.
Таксата може да бъде платена по следните начини:
1. В брой или чрез терминално устройство ПОС в касата на РЗИ или в Центъра за административно обслужване на адрес: гр. Велико Търново, ул. „Никола Габровски” № 23, ет. 2, с работно време от 8:30 до 17:00 ч.
2. По банков път:
IBANBG16UNCR75273140017801, BICUNCRBGSF, Уникредит БУЛБАНК АД, клон Велико Търново.
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта