Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно-правно, финансово и стопанско обслужване"
Адрес: обл. Ямбол, общ. Ямбол, гр. Ямбол, гр. Ямбол, ул. "Димитър Благоев" № 71, п.к. 8600
Код за междуселищно избиране: 046
Телефон за връзка: (046)663170, (046)663171, Стационарен телефон. Тарифира се на цената на един градски разговор/съгласно Вашия тарифен план.
Факс: (046)663177
Адрес на електронна поща: rzi-yambol@mh.government.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, Центърът за административно обслужване и каса работи без прекъсване от 08:30 до 17:00 часа, осигурен е достъп за хора с увреждания.
Заявяване на услугата и процедура по предоставянето йНеобходими документи:
1/ Заявление по образец;
2/ Разрешение за строеж на обекта;
3/ Здравно заключение (при наличие на такова)
4/ Протоколи за извършени изследвания и измервания от акредитирани лаборатории в зависимост от вида на обекта, на основание чл.21 от Наредба 36 на МЗ за упражняване на държавен здравен контрол;
Процедура:
Заявлението и приложените документи се подават в Центъра за административно обслужване на РЗИ – Ямбол, след което получава входящ номер и се насочва за резолюция от директора на РЗИ.
Преписката се предава на директора на дирекция „Обществено здраве”, който я насочва за изпълнение към отдел ДЗК.
Изготвеното в три екземпляра Становище се предава за подпис на директора на РЗИ от главен слециалист в звено за административно обслужване.
Издаденото Становище се получава в Центъра за административно обслужване на РЗИ – Ямбол лично от заявителя или от упълномощено от него лице срещу подпис.
Образуваната преписка, окомплектувана с екземпляр от заключението се предава в дирекция „Обществено здраве”, отдел ДЗК.
Издаване на становището – в 14-дневен срок от подаване на заявлението инспектор извършва преглед на одобрена проектна документация, проверка на място за съответствие със здравните норми и изисквания, измерване на факторите на средата и изследване на качествата на питейната вода (след преценка необходимостта от съответните измервания и изследвания).
След приключване на всички описани действия, служителят изготвя становище по образец .
При констатиране на съответствия със здравните норми и изисквания служителят издава становище: “За строежа са изпълнени здравните норми и изисквания”.
При констатиране на нарушения на здравните норми и изискванията, служителят издава становище “За строежа не са изпълнени здравните норми и изисквания”.
Становището се изготвя в 3 екземпляра – 1 за възложителя, 1 за архива на отдела и 1 за звеното за административно обслужване.
Окомплектованата преписка и изготвените екземпляри на становището се предават за подпис от директора на инспекцията.
Срок за издаване на становището: 14 дни от подаване на заявлението.
Тарифа за таксите, които се събират от органите на държавния здравен контрол и националните центрове по проблемите на общественото здраве по Закона за здравето (Загл. доп. - ДВ, бр. 38 от 2011 г.)
НАРЕДБА № 2 от 31.07.2003 г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минималните гаранционни срокове за изпълнение на строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти
За услугата се заплаща фиксирана такса на стойност 63 лв.чл.22 от Тарифа за таксите, които се събират от органите на държавния здравен контрол и националните центрове по проблемите на общественото здраве по Закона за здравето
Банкова сметка на РЗИ-Ямбол:
ОББ АД клон Ямбол
IBAN: BG 22UBBS80023110739810
BIC: UBBSBGSF
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта