Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Финансово-стопански дейности, канцелария и човешки ресурси"
Адрес: обл. Ловеч, общ. Угърчин, гр. Угърчин, пл.Свобода №1, п.к. 5580
Код за междуселищно избиране: 06931
Телефон за връзка: 2121
Адрес на електронна поща: obshtina@ugarchin.com
Работно време: Гъвкаво работно време, от 08:00 до 17:00, Звеното осъществяващо административно обслужване работи без прекъсване, а останалата част от дирекцията е с обедна почивка от 12:00 до 13:00 ч.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Заявяване на услугата.ИСКАНЕ ПО ОБРАЗЕЦ С НЕОБХОДИМИТЕ ДОКУМЕНТИ МОЖЕ ДА ПОДАДЕТЕ:
- Лично или чрез упълномощено лице (в случаите, когато не се подава от данъчно задълженото лице) в отдел „Местни приходи“.
- Чрез портала за електронни административни услуги в интернет страницата на община Угърчин, с КЕП, на адрес:. https://auslugi.com/public/home/ugarchin/index
- Чрез единен портал за електронни административни услуги на Държавна агенция „Електронно управление“, с ПИК на НОИ или КЕП, на адрес: https://egov.bg/wps/portal/egov/services/housing-and-community-services/taxes/96766720-82cd-487c-a74c-aeee10af7408
НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ: Искане по образец и:
Пълномощно, когато декларацията се подава от лице, различно от данъчно задълженото.
Забележка: Освобождават се от плащане на цените на тези услуги следните групи:
Държавните и общинските органи, организациите на бюджетна издръжка и БЧК без услугата издаване на удостоверение за наличие или липса на задължения.
Заплащане на услугата.ВИЕ ТРЯБВА ДА ЗАПЛАТИТЕ:
- 2,00 лв. – за удостоверение за декларирани данни.
НАЧИН НА ПЛАЩАНЕ:
- На гише „Каса“ в отдел „Местни приходи“.
- Чрез ПОС терминал в отдел „Местни приходи“.
- Чрез единен портал за електронни административни услуги на Държавна агенция „Електронно управление“ на адрес: https://egov.bg/wps/portal/egov/services/housing-and-community-services/taxes/96766720-82cd-487c-a74c-aeee10af7408
- По банкова сметка:
IBAN: BG98STSA93008413229500
BIC: STSABGSF
Банка: „ДСК“ ЕАД
Кодът за вида плащане е: 448007.
Връчване на удостоверението на заявителя.НИЕ ЩЕ ВИ ПРЕДОСТАВИМ УДОСТОВЕРЕНИЕТО В СРОК:
До края на следващия работен ден.
ВИЕ МОЖЕ ДА ЗАЯВИТЕ ЖЕЛАНИЕТО СИ ИЗДАДЕНИЯТ ИНДИВИДУАЛЕН АДМИНИСТРАТИВЕН АКТ ДА ПОЛУЧИТЕ:
• Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.
• По електронен път на точно упомената електронна поща.
• Чрез лицензиран пощенски оператор, на посочен от Вас точен адрес, като декларирате, че пощенските разходи са за Ваша сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и сте съгласни документите да бъдат пренасяни за служебни цели.
Индивидуалният административен акт може да Ви бъде изпратен:
o Като вътрешна препоръчана пощенска пратка.
o Като вътрешна куриерска пратка.
o Като международна препоръчана пощенска пратка.
АКО В ПОСОЧЕНИЯ СРОК НЕ ПОЛУЧИТЕ УДОСТОВЕРЕНИЕТО, ВИЕ МОЖЕТЕ ДА ПОДАДЕТЕ СИГНАЛ ДО КМЕТА НА ОБЩИНАТА.
Закон за местните данъци и такси
За услугата се заплаща фиксирана такса на стойност 2 лв.ВИЕ ТРЯБВА ДА ЗАПЛАТИТЕ:
- 2,00 лв. – за удостоверение за декларирани данни.
НАЧИН НА ПЛАЩАНЕ:
- На гише „Каса“ в отдел „Местни приходи“.
- Чрез ПОС терминал в отдел „Местни приходи“.
- Чрез единен портал за електронни административни услуги на Държавна агенция „Електронно управление“ на адрес: https://egov.bg/wps/portal/egov/services/housing-and-community-services/taxes/96766720-82cd-487c-a74c-aeee10af7408
- По банкова сметка:
IBAN: BG98STSA93008413229500
BIC: STSABGSF
Банка: „ДСК“ ЕАД
Кодът за вида плащане е: 448007.
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По електронен път