Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно-правно обслужване, финанси и управление на собствеността"
Адрес: обл. Велико Търново, общ. Велико Търново, гр. Велико Търново, Велико Търново, пл. "Център" № 2, п.к. 5000
Код за междуселищно избиране: 062
Телефон за връзка: (062)600 839
Факс: (062)600 839
Адрес на електронна поща: governor@velikotarnovo.government.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 09:00 до 17:30, Центърът за административно обслужване е с непрекъснато работно време от 9.00 до 17.30 часа. Осигурен е достъп за хора с увреждания.
Етап на заявяване на АУ/ПЗАЯВЯВАНЕ НА УСЛУГАТА
- Със заявление в Центъра за административно обслужване
- Със заявление по пощата/лицензиран пощенски оператор;
- Устно, в Центъра за административно обслужване.
По електронен път:
- Със заявление по електронна поща;
- Чрез Системата за електронен обмен на съобщения;
- Чрез Системата за сигурно електронно връчване;
- Чрез Единен портал за достъп до електронни административни услуги;
Средства за електронна идентификация:
- Възможност на гражданите и организациите да се идентифицират и автентикират посредством квалифициран е-подпис и ПИК на НОИ
Необходими документи:
1. Заявление;
2. Документи, които удостоверяват правен интерес на заявителя (съдебно удостоверение, документ за собственост, удостоверение за наследници и др.)
Проверка за редовност на исканетоПРОВЕРКА ЗА РЕДОВНОСТ НА ИСКАНЕТО
Проверка по същество за редовност и пълнота на приложените документи. При редовни документи и окомплектована пълна преписка, се преминава към следващия етап.
При непълна преписка на Заявителя се изпраща Съобщение с възникналите грешки и срокът за отстраняването им. Когато в законово установения срок не се отстранят несъответствията, производството се прекратява
Създаване на резултатСЪЗДАВАНЕ НА РЕЗУЛТАТ
След обстоятелствена проверка на предоставените документи се издават заверени копия от договори, заповеди и други документи от интерес на физическите и юридическите лица от архив „Държавна собственост“.
Предоставяне на резултата от изпълнението на услугатаПРЕДОСТАВЯНЕ НА РЕЗУЛТАТА ОТ ИЗПЪЛНЕНИЕТО НА УСЛУГАТА
Издават се заверени копия от договори, заповеди и други документи от интерес на физическите и юридическите лица от архив „Държавна собственост“, като се предоставят на заявителя с придружително писмо;
Документът се получава по начин, изрично посочен в заявлението от потребителя на услугата:
- Лично от Центъра за административно обслужване;
- По пощата/чрез лицензиран пощенски оператор на адрес, посочен от заявителя, като заявителят декларира, че пощенските разходи са за негова сметка, платими при получаването на документа;
- По електронен път на електронна поща, посочена от заявителя;
- Чрез Системата за електронен обмен на съобщения;
- В Системата за сигурно електронно връчване.
Закон за държавната собственост
Административнопроцесуален кодекс
Не се заплаща за услугатаНе се дължи държавна такса