Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Финанси и гражданска регистрация"
Адрес: обл. Монтана, общ. Вълчедръм, гр. Вълчедръм, гр.Вълчедръм, ул."България" № 18-20, п.к. 3650
Код за междуселищно избиране: 09744
Телефон за връзка: 09744/2130 - гражданско състояние, 09744/2354 - местни данъци и такси
Адрес на електронна поща: kmet@valchedram.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 18:00, почивка от 12,00ч. до 14,00ч.
Работно време на центъра за административно обслужване е от 08,00 ч. до 18.00 ч.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Заявяване на услугатаПодава се заявление по образец, съгласно Приложение № 3 на Информационния справочник на предоставяните административни услуги в Община Вълчедръм (Приложение № 1 към чл. 6, ал. 1 от Наредба № РД-02-06 от 24.02.2012 г. за издаване на удостоверения въз основа на регистъра на населението).
Допустим заявител: Наследниците на починалото лице от акта за смърт, законните им представители. Удостоверения могат да се издават и на трети лица, когато са им необходими за изпълнение на техни законоустановени правомощия или когато същите са изрично упълномощени от наследниците на починалото лице от акта за смърт, законните им представители. Удостоверения се издават и по реда на Административнопроцесуалния кодекс, Гражданския процесуален кодекс и Наказателно-процесуалния кодекс. Заявителят удостоверява самоличността си с документ за самоличност.
Необходими документи: съобщение за смърт, издадено от компетентно медицински лице; документ са самоличност на починалото лице; документ за самоличност на приносителя на съобщението за смърт.
Закон за гражданската регистрация