Информация за предоставяне на услуга

 
  • Режим:
    • 309 Оценяване на доклади за резултатите от извършените собствени непрекъснати измервания

      Резултатите от собствени непрекъснати измервания се представят на регионалната инспекция по околната среда и водите, на чиято територия е разположен обектът, под формата на годишен доклад, не по-късно от два месеца след изтичане на съответната календарна година. Годишният доклад за собствените непрекъснати измервания се оценява за съответствие с изискванията на наредбата от директора на съответната регионална инспекция по околната среда и водите в срок до 15 работни дни след получаването му.
      Собствениците или ползвателите на обекти, подлежащи на собствени непрекъснати измервания, предоставят първичните резултати и половинчасовите средни стойности в регионалната инспекция по околната среда и водите, на чиято територия е разположен обектът, не по-късно от 5 работни дни след изтичане на съответния календарен месец.
  • Съгласуване
    • Стопанска дейност:
      • Екология и подземни богатства
    • На основание на:
      • Наредба № 6 от 26.03.1999 г. за реда и начина за измерване на емисиите на вредни вещества, изпускани в атмосферния въздух от обекти с неподвижни източници - чл. 50, ал. 3
    • Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
      • Не
    • Орган, издаващ индивидуален административен акт:
      • Директор
    • Срок за предоставяне:
      • 14 дни
    • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
      • безсрочно
    • Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата:
      • Министър на околната среда и водите
    • Орган, пред който се обжалва индивидуален административен акт:
      • Министър на околната среда и водите
    • Ред, включително срокове за обжалване на действията на органа по предоставянето на услугата:
      • 14 дни от съобщаване на заинтересованите лица по реда на АПК.

    • Ограничения и условности:
      • Ако за услугата съществуват ограничения за предоставянето или предоставянето и зависи от конкретни обстоятелства

        Възможност за подаване на заявления през Системата за сигурно електронно връчване и през Портал за централизирано заявяване, заплащане и предоставяне на електронни административни услуги на адрес:

        https://egov.bg/wps/portal/egov/dostavchitsi%20na%20uslugi/spetsializirani%20teritorialni%20administratsii/regionalna%20inspektsia%20po%20okolna%20sreda%20i%20vodite/unificirani%20uslugi/309?staId=907&cP=3

        При електронно заявяване на услугата, гражданите и организациите се идентифицират с КЕП. Необходим е профил в Системата за сигурно електронно връчване за подаване на заявления.

    • Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
    • Електронен адрес за предложения:
    Център за административно обслужване и/или звена, които контактуват с потребителите и предоставят административно обслужване
    Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
    Дирекция "Административни, финансови и правни дейности"
    Адрес: обл. Пловдив, общ. Пловдив, гр. Пловдив, р-н Централен, бул. Марица 122, ет. 2, п.к. 4000
    Код за междуселищно избиране: 032
    Телефон за връзка: (032)638078, в. 1-стационарен. Разговорите не са безплатни, таксата е според тарифния план на клиента.
    Факс: (032)032628994
    Адрес на електронна поща: riosv@plovdiv.riew.gov.bg
    Работно време: Стандартно работно време, от 09:00 до 17:30, Обслужването на потребителите на административни услуги е организирано на принципа "едно гише" в Центъра за административно обслужване и се извършва без прекъсване в обявеното работно време.
    Изисквания, процедури, инструкции Образци Нормативна уредба Заплащане