Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Финанси и гражданска регистрация"
Адрес: обл. Монтана, общ. Вълчедръм, гр. Вълчедръм, гр.Вълчедръм, ул."България" № 18-20, п.к. 3650
Код за междуселищно избиране: 09744
Телефон за връзка: 09744/2130 - гражданско състояние, 09744/2354 - местни данъци и такси
Адрес на електронна поща: kmet@valchedram.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 18:00, почивка от 12,00ч. до 14,00ч.
Работно време на центъра за административно обслужване е от 08,00 ч. до 18.00 ч.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Заявяване на услугатаОбразец на искане: Приложение № 3 от Информационния справочник на предоставяните административни услуги в Община Вълчедръм (Приложение № 1 към чл. 6, ал. 1 от Наредба № РД-02-06 от 24.02.2012 г. за издаване на удостоверения въз основа на регистъра на населението).
Необходими документи: Документи за самоличност на встъпващите в брак; документи за самоличност на двама свидетели; декларация, съгласно чл. 9, ал. 1, т. 1 и т. 3 от Семейния кодекс (предоставя се безплатно); медицински свидетелства за сключване на граждански брак; разрешение от Районния съд – за лица от 16 до 18 години; удостоверение/декларация/брачен договор за избор на режим на имуществени отношения.
Допустим заявител: Страните по акта за сключен граждански брак. Заявителят удостоверява самоличността си с документ за самоличност.
Закон за гражданската регистрация