Информация за предоставяне на услуга

 
  • Услуга:
    • 2094 Нотариално удостоверяване на подписа и съдържанието на пълномощно по чл. 37 от Закона за задълженията и договорите

      Когато в населеното място няма нотариус или районен съд, кметът на населеното място, което не е общински център, а ако е общински център – кметът, заместник-кметът, секретарят на общината, както и кметският наместник удостоверяват подписа и съдържанието на пълномощното по чл. 37 от Закона за задълженията и договорите.
  • На основание на:
    • Закон за нотариусите и нотариалната дейност (Загл. изм. - ДВ, бр. 123 от 1997 г.) - чл. 83
  • Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
    • Не
  • Орган по предоставянето на административната услуга:
    • Кмет на община
  • Срок за предоставяне:
    • веднага
  • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
    • До промяна на обстоятелствата
  • Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата:
    • Кмет на община
  • Орган, пред който се обжалва индивидуален административен акт:
    • Кмет на община
  • Ограничения и условности:
    • средство за идентификация – КЕП


      1.    Необходимо е да инсталирате на вашия компютър Квалифицирано удостоверение за квалифициран електронен подпис (КУКЕП) или Квалифициран електронен подпис (КЕП).

      2.    Необходимо е да притежавате профил в системата „Електронно връчване“  (https://edelivery.egov.bg/).

      3.    Уверете се, че имате инсталиран Adobe Reader. Изтеглете последната версия тук.

      За да заявите услугата:

      1.    Изтеглете подходящо заявление от връзката в секция "Образци на документи".

      2.    Съхранете електронната форма на вашия компютър.

      3.    Отворете формата с Adobe Reader.

      4.    Натиснете с мишката върху поле от формата, за да го попълните.

      5.    Попълнете всички полета с изискваната информация.

      6.    От падащото меню в края на формата изберете начина, по който желаете да заявите услугата.

      7.    След попълване на полетата натиснете с мишката в поле Подпис за да подпишете документа с Вашия Квалифициран електронен подпис (КЕП) и да се генерира уникален номер на заявката.

      8.    Проверете наличието на генериран номер в полето "Уникален номер на заявка". Този номер е идентифициращ заявената от вас услуга и по него ще можете да проверявате статуса на заявлението в системите еВръчване и еПлащане. Ако в това поле липсва генериран номер моля уверете се, че правилно сте изпълнили предходните стъпки.

      9.    След като подпишете, съхранете формата на вашия компютър.

      Съхранената, попълнена и подписана форма и необходимите придружаващи документи изпратете чрез системата за сигурно електронно връчване (https://edelivery.egov.bg/) към Общинска администрация. или

      Натиснете бутона Заяви услугата за връзка към системата за електронни форми

  • Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
  • Електронен адрес за предложения:
Административни звена
Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Финансово стопански дейности и админстративно обслужване"
Адрес: обл. Шумен, общ. Никола Козлево, с. Никола Козлево, с. Никола Козлево, пл. "23ти септември" № 5, п.к. 9955
Код за междуселищно избиране: 05328
Телефон за връзка: (05328)2002
Факс: (05328)2020
Адрес на електронна поща: obankozlevo@mail.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, Работното време в общината е в съответствие с нормативните изисквания на Кодекса на труда и Наредбата за работното време, почивките и отпуските.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Изисквания, процедури, инструкции Нормативна уредба Заплащане