Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Финансово-стопански дейности, канцелария и човешки ресурси"
Адрес: обл. Ловеч, общ. Угърчин, гр. Угърчин, пл.Свобода №1, п.к. 5580
Код за междуселищно избиране: 06931
Телефон за връзка: 2121
Адрес на електронна поща: obshtina@ugarchin.com
Работно време: Гъвкаво работно време, от 08:00 до 17:00, Звеното осъществяващо административно обслужване работи без прекъсване, а останалата част от дирекцията е с обедна почивка от 12:00 до 13:00 ч.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Заявяване на услугата.Заплащане на услугата.Връчване на заверените документи на заявителя.НИЕ ЩЕ ВИ ПРЕДОСТАВИМ УДОСТОВЕРЕНИЕТО В СРОК:
- Веднага.
ВИЕ МОЖЕ ДА ЗАЯВИТЕ ЖЕЛАНИЕТО СИ ИЗДАДЕНИЯТ ИНДИВИДУАЛЕН АДМИНИСТРАТИВЕН АКТ ДА ПОЛУЧИТЕ:
- Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване;
- Чрез лицензиран пощенски оператор, на посочен от Вас точен адрес, като декларирате, че пощенските разходи са за Ваша сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и сте съгласни документите да бъдат пренасяни за служебни цели;
Индивидуалния административен акт може да Ви бъде изпратен:
- Като вътрешна препоръчана пощенска пратка;
- Като вътрешна куриерска пратка;
- Като международна препоръчана пощенска пратка;
- По електронен път на електронна поща: ………………………………
АКО В ПОСОЧЕНИЯ СРОК НЕ ПОЛУЧИТЕ ЗАВЕРЕНИТЕ ДОКУМЕНТИ ПО ГРАЖДАНСКО СЪСТОЯНИЕ, ВИЕ МОЖЕТЕ ДА ПОДАДЕТЕ СИГНАЛ ДО КМЕТА НА ОБЩИНАТА.
Закон за гражданската регистрация
За услугата се заплаща фиксирана такса в зависимост от вида:За обикновена услуга 0 лв.
За експресна услуга 8 лв.
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път