Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел „Европейски програми и проекти, икономически и хуманитарни дейности и услуги”
Адрес: обл. Смолян, общ. Баните, с. Баните, ул."Стефан Стамболов" №3, п.к. 4940
Код за междуселищно избиране: 03025
Телефон за връзка: (03025)22 20
Адрес на електронна поща: banite@banite.egov.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, Почивка от 12:00 до 13:00 часа
Заявяване на услугата:Административната услуга се предоставя от:
Отдел „Европейски програми и проекти, икономически и хуманитарни дейности и услуги”
Прием на документи и информация за услугата:В Центъра за административно обслужване:
с. Баните, ул."Стефан Стамболов" №3, п.к. 4940
Ел. поща: banite@banite.egov.bg
Тел.за връзка: 03025/22-20;
Работно време: от 08:00 до 17:00, Почивка от 12:00 до 13:00 часа;
Необходими документи:
- Заявление по образец;
-
Оригинален документ или заверено копие от документ за платена такса за издаване на разрешителното, определена с тарифата по чл. 72 от Закона за опазване на околната среда;
-
Заверена от съответния компетентен орган актуална скица на поземлените имоти или копие от кадастралната карта с нанесено местоположение на обекта, където се предвижда ползване на минерални води;
-
Документ, удостоверяващ съгласието на собственика на съоръженията, или договор със собственика на съоръженията - когато водовземането е свързано с ползването на съществуващи съоръжения;
-
Заверено копие на документ за собственост или учредено право на ползване върху недвижимия имот, където се осъществява дейността за ползване на минералната вода;
-
Проект за присъединяване на отклонението за захранване на водоснабдявания обект към довеждащата система и за измерване на ползваните водни обеми (Проектът се изготвя със съдържание съгласно чл.158 от Наредба № 1 за проучване, ползване и опазване на подземните води)
-
Обосновка на водовземането, включително обосновка на заявеното водно количество, съгласно нормите за водопотребление, определени с наредбата по чл. 117а, ал. 2 от Закона за водите /§140 от ПЗР на ЗИД на ЗВ (ДВ.бр.61 от 2010 г.)
Обосновката на водовземането, включително обосновка на заявеното водно количество се изготвят със съдържание определено в чл.151 на Наредба № 1 за проучване, ползване и опазване на подземните води.
Процедура по предоставяне на услугата:
- Заявлението, заедно с приложените документи, се приема в Център за административно обслужване.
- Заявлението се регистрира в електронната система за документооборот, като заявителят заплаща дължимата такса;
- След което преписката се насочва към Отдел „Европейски програми и проекти, икономически и хуманитарни дейности и услуги”
- Проверка на заявлението и приложените документи;
- Проверка за извършено плащане по услугата;
- Съгласуване с директора на съответната басейнова дирекция по отношение на параметрите на водовземането;
- Публично обявяване на искането;
- Изготвяне на предложение до Общински съвет за разрешение за издаване на разрешително;
- След решение на общинския съвет. Кметът на общината издава самото разрешително.
- Уведомяват се заинтересованите лица;
- Вписване в Регистър на разрешителни за ползванe, водовземане и заустване от водни обекти;
- Получаване на разрешителното по заявения начин.
Услугата по електронен път може да заявите:през Единния портал за достъп до електронни административни услуги
Вход в Моето пространство (eGov.bg).
Средства за електронна идентификация:
* Ниво на осигуреност - значително;
* Средство за идентификация – КЕП, мобилен електронен подпис, ПИК на НОИ или ПИК на НАП;
Автентикация с възможност за избор на вид средство за електронна идентификация - Квалифициран електронен подпис (КЕП), мобилен електронен подпис, ПИК на НОИ или ПИК на НАП.
Изберете електронна административна услуга от Каталога на услугите.
Натиснете бутон Заяви услуга.
След избор на услуга се извършва автоматична проверка за наличен профил на потребителя в Системата за сигурно електронно връчване (edelivery.egov.bg).
Преди да започнете електронно заявяване:
Необходимо е да инсталирате на вашия компютър Квалифицирано удостоверение за квалифициран електронен подпис (КУКЕП) или Квалифициран електронен подпис (КЕП).
Необходимо е да притежавате профил в системата „Електронно връчване“ (https://edelivery.egov.bg/).
Начини на получаване на издадения индивидуален административен акт:
- лично от звеното за административно обслужване;
- чрез лицензиран пощенски оператор на посочен от заявителя адрес, като пощенските разходи са за сметка на заявителя, платими при получаването на резултатът от административната услуга;
- по електронен път в профила на заявителя в системата за сигурно електронно връчване.
За услугата се заплаща фиксирана такса на стойност 300.00 лв. / 153.39 €Банкова сметка на Община Баните:
Интернешънъл Асет Банк АД клон Смолян
IBAN:BG75 IABG 7491 8400 4599 00
BIC: IABGBGSF
Основание за плащане: Посочете наименованието на услугата.
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път