Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Направление "Административно и кадрово обслужване"
Адрес: обл. Бургас, общ. Бургас, гр. Бургас, гр. Бургас, к-с "Лазур", ул. "Перущица" № 67, ет. 1, 3, 4, 5, п.к. 8000
Код за междуселищно избиране: 056
Телефон за връзка: 056 813-212
Адрес на електронна поща: riosvbs@unacs.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 09:00 до 17:30, Стандартно работно време, от 09:00 до 17:30, Без прекъсване - със заместник
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Дирекция "Административни, финансови и правни дейности"
Адрес: обл. Бургас, общ. Бургас, гр. Бургас, гр. Бургас, к-с "Лазур", ул. "Перущица" № 67, ет. 1, 3, 4, 5, п.к. 8000
Код за междуселищно избиране: 056
Телефон за връзка: (056)056/813205, (056) 813-212
Адрес на електронна поща: riosvbs@unacs.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 09:00 до 17:30, Стандартно работно време, от 09:00 до 17:30, Без прекъсване - със заместник
Възможни начини за заявяване• Със заявление на гише в център за административно обслужване
• Със заявление по електронна поща
• Със заявление по пощата
• По електронен път чрез системата за сигурно електронно връчване
Описание на електронно заявяванеПреди да започнете електронно заявяване:
Необходимо е да притежавате и инсталирате на вашия компютър Квалифицирано удостоверение за квалифициран електронен подпис (КУКЕП) или Квалифициран електронен подпис (КЕП).
Необходимо е да притежавате профил в системата „Електронно връчване“.
Уверете се, че имате инсталиран Adobe Reader. Изтеглете последната версия.
За да заявите услугата:
Изтеглете подходящо заявление от секция "Образци на документи".
Съхранете електронния формуляр на вашия компютър.
Отворете формата с Adobe Reader.
Натиснете с мишката върху поле от формата, за да го попълните.
Попълнете полетата във формата.
От падащото меню в края на формата изберете начина, по който желаете да заявите услугата.
Натиснете с мишката в полето заявител, за да подпишете електронно формата.
След като подпишете, съхранете формата на вашия компютър.
Съхранената, попълнена и подписана форма е необходимо да изпратите чрез системата „Електронно връчване“ към избраната администрация.
Услугата може да се заяви и да се предостави по електронен път.
Как ще получа резултата
• Като електронен документ в профила на заявителя в системата за сигурно електронно връчване
• На хартиен носител на гише в центъра за административно обслужване
• На хартиен носител чрез лицензиран пощенски оператор
Закон за достъп до обществена информация
За услугата се заплаща таксаТакси
За услугата се заплаща цена
Посочените стойности на разходи са без ДДС и според вида на носителя са, както следва (Наредба на министъра на финансите № Н-1 от 07.03.2022 г. (обн., ДВ, бр. 22 от 18.03.2022 г., в сила от 21.03.2022 г.):
Вид на носителя
Количество
Норматив за разход
Хартия А4
1 лист
0,01 лв.
Хартия А3
1 лист
0,02 лв.
Разход за тонер за едностранно отпечатване на лист хартия А4
1 стр.
0,02 лв.
Разход за тонер за едностранно отпечатване на лист хартия А3
1 стр.
0,04 лв.
CD диск 700 MB
1 бр.
0,26 лв.
DVD диск 4,7 MB
1 бр.
0,30 лв.
DVD диск 8,5 MB
1 бр.
0,67 лв.
USB флаш памет 4 GB
1 бр.
3,46 лв.
USB флаш памет 8 GB
1 бр.
5,72 лв.
USB флаш памет 16 GB
1 бр.
7,93 лв.
USB флаш памет 32 GB
1 бр.
9,47 лв.
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По електронен път