Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Бюджет,финанси и общинска собственост"
Адрес: обл. Добрич, общ. Шабла, гр. Шабла, гр.Шабла,ул.Равно поле № 35, п.к. 9680
Код за междуселищно избиране: 05743
Телефон за връзка: (05743)4045
Адрес на електронна поща: finance@ob-shabla.org
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, Обедна почивка от 12.00ч. до 13.00ч.
Издаване на удостоверение за наличие или липса на съставен акт за общинска собственостЗа да заявите услугата, трябва да подадете следните документи:
Заявление по образец
Актуална скица, издадена от Кадастъра или ОСЗ ;
Документ за собственост /при наличие на такъв/.
В случай, че не подавате заявлението лично, ще Ви е необходимо и нотариално заверено пълномощно или друг документ (пример: съдебно разпореждане).
Начини за заявяване
• Със заявление на гише в център за административно обслужване
• По електронен път чрез системата за сигурно електронно връчване
Резултатът от административната услуга се получава по един от следните начини:
лично от звеното за административно обслужване;
чрез лицензиран пощенски оператор на посочен от заявителя адрес, като пощенските разходи са за сметка на заявителя, платими при получаването на резултатът от административната услуга;
по електронен път в профила на заявителя в системата за сигурно електронно връчване.
Закон за общинската собственост
Граждански процесуален кодекс
За услугата се заплаща фиксирана такса на стойност 10 лв.Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път
По електронен път