Информация за предоставяне на услуга

 
  • Услуга:
    • 2075 Издаване на удостоверение за семейно положение, съпруг/а и деца

      Издаване на удостоверение за семейно положение, съпруг/а и деца
  • На основание на:
    • Закон за гражданската регистрация - чл. 24, ал. 1; чл. 106, ал. 1, т. 1, във връзка с; чл. 5, т. 4
    • Закон за местните данъци и такси - чл. 110, ал. 1, т. 12
    • Наредба № РД-02-20-6 от 24.04.2012 г. за издаване на удостоверения въз основа на регистъра на населението - чл. 14
  • Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
    • Не
  • Орган по предоставянето на административната услуга:
    • Кмет на община
  • Срок за предоставяне:
    • 3, 1 работни дни
  • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
    • До промяна на семейното положение
  • Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата:
    • Кмет на община
  • Орган, пред който се обжалва индивидуален административен акт:
    • Кмет на община
  • Ред, включително срокове за обжалване на действията на органа по предоставянето на услугата:
    • Съгласно разпоредбите на Административнопроцесуалния кодекс.

      АКО В ПОСОЧЕНИЯ СРОК НЕ ПОЛУЧИТЕ УДОСТОВЕРЕНИЕТО, ВИЕ МОЖЕТЕ ДА ПОДАДЕТЕ СИГНАЛ ДО КМЕТА НА ОБЩИНАТА.

       

  • Ограничения и условности:
    •  

       

      "При заявяване на административната услуга гражданите и организациите се идентифицират чрез следните средства: Квалифициран електронен подпис /КЕП/, ПИК на НАП, ПИК на НОИ. Идетнифицирането е надлежно, при подаване на заявление за административната услуга през Единният портал за достъп до електронни административни услуги се приема.

      При електронна автентикация с квалифициран електронен подпис е необходимо да съдържа информация за ЕГН в съответствие с § 1, т. 22 от допълнителните разпоредби на Закона за електронното управление при условията на § 5 от Наредбата за общите изисквания към инф. системи, регистрите и електронните адм. услуги"

  • Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
  • Електронен адрес за предложения:
Център за административно обслужване и/или звена, които контактуват с потребителите и предоставят административно обслужване
Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
отдел "Административно, правно и информационно обслужване"
Адрес: обл. Ловеч, общ. Тетевен, гр. Тетевен, пл. Сава Младенов № 9, п.к. 5700
Код за междуселищно избиране: 0678
Телефон за връзка: (0678)52200
Факс: (0678)52170
Адрес на електронна поща: mayortn@abv.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от 08:00 до 17:00, работното време е без прекъсване по график
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Изисквания, процедури, инструкции Образци Нормативна уредба Заплащане