Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
отдел "Административно, правно и информационно обслужване"
Адрес: обл. Ловеч, общ. Тетевен, гр. Тетевен, пл. Сава Младенов № 9, п.к. 5700
Код за междуселищно избиране: 0678
Телефон за връзка: (0678)52200
Факс: (0678)52170
Адрес на електронна поща: mayortn@abv.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от 08:00 до 17:00, работното време е без прекъсване по график
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
ЗАЯВЛЕНИЕТО ПО ОБРАЗЕЦ С НЕОБХОДИМИТЕ ДОКУМЕНТИ МОЖЕ ДА ПОДАДЕТЕ: Средства за електронна идентификацияЗаявяването на електронна административна услуга се извършва чрез Единен модел за заявяване, заплащане и предоставяне на електронни услуги.
За да заявите тази електронна услуга е необходимо да притежавате валидно средство за идентификация: квалифициран електронен подпис /КЕП/ и профили в системите на еФорми, еВръчване и еПлащане.
Информация за предоставяне на услугатаИНФОРМАЦИЯ ЗА ЦЕНТЪР ЗА АДМИНИСТРАТИВНО ОБСЛУЖВАНЕ (ЦАО)
Адрес: община Тетевен, гр. Тетевен 5700, пл.„Сава Младенов”№ 9, в сградата на Община Тетевен.
Работно време: от 08:00 до 17:00 часа без прекъсване oт понеделник до петък
Електронен адрес за комуникация с потребителите: mayor@teteven.bg
Телефони за комуникация с потребителите:
Служители от ЦАО
067852200 / вътрешен 126
067852200/ вътрешен 128
067852200/ вътрешен 129
*Посочените телефони са стационарни, входящите обаждания се отчитат според Тарифата на абоната.
СРОКЪТ И ПРОЦЕДУРАТА ПО ПРЕДОСТАВЯНЕ НА АДМИНИСТРАТИВНАТА УСЛУГА, ИЗИСКВАНИЯ И НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ:
3 дни – 3,5 лв.
1 ден - 7 лв.
НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ:
1.Искане по образец;
Забележка:
Издава се за починали лица в гр. Тетевен;
Искането се отправя лично от законен наследник или чрез изрично упълномощено друго лице.
ОБРАЗЦИ НА ФОРМУЛЯРИ:
https://iisda.government.bg/adm_services/services/service_provision/35014
НАЧИН НА ЗАЯВЯВАНЕ НА УСЛУГАТА:
Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.
Устно в Центъра за административно обслужване.
Чрез лицензиран пощенски оператор.
На e-mail: mayor@teteven.bg, подписан с КЕП.
Чрез единен портал за електронни административни услуги на Държавна агенция „Електронно управление“ , с ПИК на НОИ или КЕП, на https://egov.bg/wps/portal/egov/dostavchitsi%20na%20uslugi/obshtinski%20administratsii/unificirani%20uslugi/2034?mId=352&cP=1&q=2034
ИНФОРМАЦИЯ ЗА ПРЕДОСТАВЯНЕ НА УСЛУГАТА ПО ЕЛЕКТРОНЕН ПЪТ:
Ниво на предоставяне на услугата:
Извършване на сделки и/или трансакции по услуги от Ниво III включващи онлайн разплащане и доставка (IV-то ниво)
Интернет адрес, на който се намира формулярът за нейното заявяване: https://www.teteven.bg/index.php/e-uslugi
Интернет адрес за служебно заявяване: mayor@teteven.bg. Заявлението трябва да е подписано с КЕП от заявителя или оправомощено за целта лице.
ЕЛЕКТРОНЕН АДРЕС ЗА ПРЕДЛОЖЕНИЯ ВЪВ ВРЪЗКА С УСЛУГАТА:
mayor@teteven.bg
НАЧИН ЗА ПРЕДОСТАВЯНЕ РЕЗУЛТАТА ОТ УСЛУГАТА:
По Ваш избор:
Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.
Чрез лицензиран пощенски оператор на адрес, като заявителят декларира, че пощенските разходи са за негова сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и е съгласен документите да бъдат пренасяни за служебни цели;
По електронен път на точно упомената електронна поща.
Документът/Индивидуалният административен акт да бъде изпратен:
като вътрешна препоръчана пощенска пратка;
като вътрешна куриерска пратка;
Закон за гражданската регистрация
За услугата се заплаща фиксирана такса в зависимост от вида:За обикновена услуга 3.5 лв.
За експресна услуга 7 лв.
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По банков път
По електронен път