Информация за предоставяне на услуга

 
  • Услуга:
    • 2020 Издаване на заверен препис или копие от личeн регистрационeн картон или страница от семейния регистър на населението

      Издаване на заверен препис или копие от личeн регистрационeн картон или страница от семейния регистър на населението
  • На основание на:
    • Закон за гражданската регистрация - чл. 106, ал. 1, т. 1, във връзка с; чл. 102, ал. 1, т. 3
    • Закон за местните данъци и такси - чл. 110, ал. 1, т. 13
  • Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
    • Не
  • Орган по предоставянето на административната услуга:
    • Кмет на община
  • Срок за предоставяне:
    • до 7 дни
  • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
  • Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата:
    • Кмет на община
  • Орган, пред който се обжалва индивидуален административен акт:
    • Кмет на община
  • Ред, включително срокове за обжалване на действията на органа по предоставянето на услугата:
    • Съгласно разпоредбите на АПК

  • Ограничения и условности:
    • средство за идентификация – КЕП


      1.    Необходимо е да инсталирате на вашия компютър Квалифицирано удостоверение за квалифициран електронен подпис (КУКЕП) или Квалифициран електронен подпис (КЕП).

      2.    Необходимо е да притежавате профил в системата „Електронно връчване“  (https://edelivery.egov.bg/).

      3.    Уверете се, че имате инсталиран Adobe Reader. Изтеглете последната версия тук.

      За да заявите услугата:

      1.    Изтеглете подходящо заявление от връзката в секция "Образци на документи".

      2.    Съхранете електронната форма на вашия компютър.

      3.    Отворете формата с Adobe Reader.

      4.    Натиснете с мишката върху поле от формата, за да го попълните.

      5.    Попълнете всички полета с изискваната информация.

      6.    От падащото меню в края на формата изберете начина, по който желаете да заявите услугата.

      7.    След попълване на полетата натиснете с мишката в поле Подпис за да подпишете документа с Вашия Квалифициран електронен подпис (КЕП) и да се генерира уникален номер на заявката.

      8.    Проверете наличието на генериран номер в полето "Уникален номер на заявка". Този номер е идентифициращ заявената от вас услуга и по него ще можете да проверявате статуса на заявлението в системите еВръчване и еПлащане. Ако в това поле липсва генериран номер моля уверете се, че правилно сте изпълнили предходните стъпки.

      9.    След като подпишете, съхранете формата на вашия компютър.

      Съхранената, попълнена и подписана форма и необходимите придружаващи документи изпратете чрез системата за сигурно електронно връчване (https://edelivery.egov.bg/) към Общинска администрация. или

      Натиснете бутона Заяви услугата за връзка към системата за електронни форми

  • Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
  • Електронен адрес за предложения:
Административни звена
Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Финансово стопански дейности и админстративно обслужване"
Адрес: обл. Шумен, общ. Никола Козлево, с. Никола Козлево, с. Никола Козлево, пл. "23ти септември" № 5, п.к. 9955
Код за междуселищно избиране: 05328
Телефон за връзка: (05328)2002
Факс: (05328)2020
Адрес на електронна поща: obankozlevo@mail.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, Работното време в общината е в съответствие с нормативните изисквания на Кодекса на труда и Наредбата за работното време, почивките и отпуските.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Изисквания, процедури, инструкции Образци Нормативна уредба Заплащане