Информация за предоставяне на услуга

 
  • Услуга:
    • 2104 Издаване на удостоверение за промени на настоящ адрес регистриран след 2000 година

      Издаване на удостоверение за промени на настоящ адрес регистриран след 2000 година
  • На основание на:
    • Закон за гражданската регистрация - чл. 24, във връзка с; чл. 5, т. 3; чл. 106, ал. 1, т. 1
    • Закон за местните данъци и такси - чл. 110, ал. 1, т. 12
    • Наредба № РД-02-20-6 от 24.04.2012 г. за издаване на удостоверения въз основа на регистъра на населението - чл. 25
  • Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
    • Не
  • Срок за предоставяне:
    • 3 дни
  • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
    • 6 месеца
  • Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата:
    • Кмет на община
  • Орган, пред който се обжалва индивидуален административен акт:
    • Кмет на община
Център за административно обслужване и/или звена, които контактуват с потребителите и предоставят административно обслужване
Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно-правно обслужване и финансово-стопански дейности"
Адрес: обл. София, общ. Антон, с. Антон, с. Антон пл. Съединение № 1 обл. Софийска, п.к. 2089
Код за междуселищно избиране: 07186
Телефон за връзка: (07186)2215.2300
Факс: (07186)2500
Адрес на електронна поща: obanton@abv.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, Обедна почивка от 12,00 до 13,00ч.
Изисквания, процедури, инструкции Заплащане