Административната услуга се предоставя от:
Дирекция „Финансово-стопански дейности и административно обслужване”
За прием на документи и информация за услугата:
Служителите в Общински център за услуги и информация
Адрес: Община Никола Козлево, с. Никола Козлево, пл. “23–ти СЕПТЕМВРИ” № 5;
Ел. поща: ocui_nkozlevo@abv.bg;
Тел.за връзка: 05328/ 20 67;
Факс: 05328/ 20 20;
Работно време: от 08:00 до 17:00 часа без прекъсване.
За връзка с „Гражданска регистрация и административно обслужване”:
Тел.: 05328/ 21 38
Ел.поща: grao@nikolakozlevo.bg
Необходими документи за предоставяне на услугата:
Заявление по образец;
· Документ за самоличност и/или нотариално заверено пълномощно /*Необходими само за легитимиране на заявителя или упълномощеното от него лице при подаване на заявлението/;
Платена такса за административната услуга.
Процедура по предоставяне на услугата:
Прием на заявлението с приложените документи в Общински център за услуги и информация;
Завеждане в деловодната система и изпращане на преписката към Специалист „Гражданска регистрация и административно обслужване”;
Проверка в локалната и национална информационна система по гражданска регистрация, в регистъра за населението, в семейните регистри и в личните регистрационни картони (ЛРК);
Издаване на заверен препис или копие от личeн регистрационeн картон или страница от семейния регистър на населението;
Получаване на индивидуалния административен акт от Общински център за услуги и информация по избран от заявителя начин.
Информация за предоставяне на услугата:
Услугата се предоставя по електронен път на Ниво 2.
Образец на заявлението може да намерите на интернет адрес: http://nikolakozlevo.bg/bg/;
Заявителят е длъжен да предостави телефон, факс или адрес за електронна поща, ако разполага с такива.
Начини на заявяване на услугата:
Лично или чрез упълномощено лице, с нотариално заверено пълномощно, в Общински център за услуги и информация,с подаване на писмено заявление по образец;
Устно, като се отразяват в протокол, който се подписва от заявителя и от длъжностното лице, което го е съставило;
· чрез лицензиран пощенски оператор;
· по факс: 05328/ 20 20;
Начини на получаване на издадения индивидуален административен акт:
Лично или чрез упълномощено лице в Общински център за услуги и информация.
Чрез лицензиран пощенски оператор на адрес, като заявителят декларира, че пощенските разходи са за негова сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и е съм съгласен документите да бъдат пренасяни за служебни цели.
Индивидуалният административен акт да бъде изпратен:
ü като вътрешна препоръчана пощенска пратка;
ü като вътрешна куриерска пратка;
ü като международна препоръчана пощенска пратка;
Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
Валидно до промяна в данните, въз основа на които е издадено и съдържа, освен ако в специален закон не е определен по-кратък срок на действие на акта.
Такса за предоставяне на административната услуга:
3 лева – обикновенна услуга
6 лева – бърза услуга
9 лева – експресна услуга
Начин на плащане:
На гише „Каса” в Общински център за услуги и информация;
По банкова сметка:
IBAN: BG42DEMI92408400038685
BIC: DEMIBGSF
БАНКА: „ТЪРГОВСКА БАНКА Д” АД , град Шумен, ул.,,Алеко Константинов’’ №3
· С платежна карта чрез терминално устройство ПОС в Общински център за услуги и информация.
Кодът за вида плащане е: 44 80 07
Срок на изпълнение:
14 работни дни – обикновена услуга;
7 работни дни – бърза услуга
1 работен ден – експресна услуга
Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставяне на услугата:
Кмет на община Никола Козлево.
Орган, пред който се обжалва индивидуалния административен акт:
Кмет на община Никола Козлево.
Ред и срок за обжалване:
Съгласно разпоредбите на Административнопроцесуалния кодекс.
Електронен адрес за предложения във връзка с услугата: ocui_nkozlevo@abv.bg
ПРИ НЕСПАЗВАНЕ НА ПОСОЧЕНИЯ СРОК ИЛИ ДРУГИ НЕРЕДНОСТИ ВЪВ ВРЪЗКА С ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ЗАЯВЕНАТА ОТ ВАС АДМИНИСТРАТИВНА УСЛУГА, ВИЕ МОЖЕ ДА ПОДАДЕТЕ СИГНАЛ ДО КМЕТА НА ОБЩИНА НИКОЛА КОЗЛЕВО.