Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Финансово - стопански дейности ,административно,правно и информационно обслужване"
Адрес: обл. Ловеч, общ. Априлци, гр. Априлци, ул. Васил Левски 109, п.к. 5641
Код за междуселищно избиране: 06958
Телефон за връзка: 069582222
Адрес на електронна поща: info@obshtina-apriltsi.com
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, от 12:00 ч. до 13:00 ч. обедна почивка
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Издаване на удостоверение за настоящ адрес след подаване на адресна карта за заявяване или за промяна на настоящ адресПодаване на адресна карта за настоящ адрес
ЗАЯВЛЕНИЕТО ПО ОБРАЗЕЦ С НЕОБХОДИМИТЕ ДОКУМЕНТИ МОЖЕ ДА ПОДАДЕТЕ:
Лично, от родител (за лица под 18г.) или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване;
Устно в Центъра за административно обслужване.
НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ: Заявление по образец и:
Документ за самоличност (лична карта);
Копие на документ за собственост или копие на квитанция за платен данък.
Копие от настанителна заповед – за ползвателите на общинско жилище.
При заявяване на КАУ копие от квитанцията за платен данък или копието от настанителната заповед се изисква по служебен път.
Закон за местните данъци и такси
Закон за гражданската регистрация
Наредба № РД-02-20-6 от 24 април 2012 г. за издаване на удостоверения въз основа на регистъра на населението (издадена от министъра на регионалното развитие и благоустройството и министъра на правосъдието, обн., ДВ, бр. 37 от 15.05.2012 г., изм., бр. 69 от 11.09.2012 г., в сила от 11.09.2012 г.)
За услугата се заплаща фиксирана такса в зависимост от вида:За обикновена услуга 1 лв.
За бърза услуга 2 лв.
За експресна услуга 3 лв.
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой