Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Специализирана администрация"
Адрес: обл. Шумен, общ. Смядово, гр. Смядово, пл."Княз Борис І" №2, п.к. 9820
Код за междуселищно избиране: 05351
Телефон за връзка: 2033
Адрес на електронна поща: obshtina_smiadovo@abv.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от 07:30 до 17:00, Гъвкаво работно време. Звената, които предоставят административни услуги нямат почивка. Администрацията има работно време от 08.00-17.00ч. с почивка на обяд от 12.00-13.00ч.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Отразяване на промени в разписния списък към кадастрален планПроцедура по предоставяне на услугата:
Прием на заявлението с приложените документи в Център за административно обслужване;
Завеждане в деловодната система и изпращане на преписката към отдел „Териториално и селищно устройство”;
Осъществяване на проверката и вписване на документа в разписен списък;
Необходими документи за предоставяне на услугата:
Заявление по образец;
Документ за самоличност и/или нотариално заверено пълномощно /*Необходими само за легитимиране на заявителя или упълномощеното от него лице при подаване на заявлението/;
Удостоверение за наследници при наследствен имот;
Документ за собственост; (по служебен път при вписан Нотариалния акт в Агенция по вписванията след 2000 г.)
Начини на заявяване на услугата:
Лично или чрез упълномощено лице, с нотариално заверено пълномощно, в Център за административно обслужване , с подаване на писмено заявление по образец;
Чрез лицензиран пощенски оператор
Услугата може да бъде заявена и по електронен път
Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт: няма законово регламентиран срок- Валидно до промяна в данните, въз основа на които е издаден и съдържа, освен ако в специален закон не е определен по-кратък срок на действие на акта.
За услугата не се заплаща такса.
Закон за кадастъра и имотния регистър