Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Специализирана администрация"
Адрес: обл. Шумен, общ. Смядово, гр. Смядово, пл."Княз Борис І" №2, п.к. 9820
Код за междуселищно избиране: 05351
Телефон за връзка: 2033
Адрес на електронна поща: obshtina_smiadovo@abv.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от 07:30 до 17:00, Гъвкаво работно време. Звената, които предоставят административни услуги нямат почивка. Администрацията има работно време от 08.00-17.00ч. с почивка на обяд от 12.00-13.00ч.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Заявление
Прием на заявлението с приложените документи в Център за административно обслужване;
Завеждане в деловодната система и изпращане на преписката към отдел „Териториално и селищно устройство”;
Изготвяне на сканирано копие от кадастралния план;
Получаване на индивидуалния административен акт по избран от заявителя начин
Необходими документи за предоставяне на услугата:
Заявление в свободен текст;
Документ за самоличност и/или нотариално заверено пълномощно /*Необходими само за легитимиране на заявителя или упълномощеното от него лице при подаване на заявлението/;
Документ за собственост; (по служебен път при вписан Нотариалния акт в Агенция по вписванията след 2000 г.
Удостоверение от съда (в случаите , когато заявителя няма вещни права върху имота);
Удостоверение за наследници при наследствен имот;
Платена такса за техническата услуга.
Закон за кадастъра и имотния регистър