Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Финанси, Управление на собствеността, АПИО"
Адрес: обл. Шумен, общ. Никола Козлево, с. Никола Козлево, с. Никола Козлево, пл. "23ти септември" № 5, п.к. 9955
Код за междуселищно избиране: 05328
Телефон за връзка: (05328)2002
Факс: (05328)2020
Адрес на електронна поща: obankozlevo@mail.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, Обедната почивка е от 12:00 часа до 13:00 часа
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Заявяване на услугатаАдминистративната услуга се предоставя от:
Дирекция „Финансово-стопански дейности и административно обслужване”
За прием на документи и информация за услугата:
Служителите в Общински център за услуги и информация
Адрес: Община Никола Козлево, с. Никола Козлево, пл. “23–ти СЕПТЕМВРИ” № 5;
Ел. поща: ocui_nkozlevo@abv.bg;
Тел.за връзка: 05328/ 20 67;
Факс: 05328/ 20 20;
Работно време: от 08:00 до 17:00 часа без прекъсване.
За връзка с „Гражданска регистрация и административно обслужване”:
Тел.: 05328/ 21 38
Ел.поща: grao@nikolakozlevo.bg
Необходими документи за предоставяне на услугата:
Заявление по образец с нотариална заверка на подписа;
· Документ за самоличност и/или нотариално заверено пълномощно /*Необходими само за легитимиране на заявителя или упълномощеното от него лице при подаване на заявлението/;
Процедура по предоставяне на услугата:
Прием на заявлението с приложените документи в Общински център за услуги и информация;
Завеждане в деловодната система и изпращане на преписката към Специалист „Гражданска регистрация и административно обслужване”;
Извършване на обстоятелствена проверка в регистрите по гражданско състояние и регистъра на населението;
В случаите, когато постоянният адрес на лицето е различен от мястото, където е съставен актът за раждане, преди произнасянето с решение по заявлението на лицето за възстановяване или промяна на името, длъжностното лице по гражданското състояние по постоянния адрес по служебен път изисква копие от акта за раждане или заверен препис на акта за раждане на съответното лице. Копието от акта за раждане или завереният препис от него може да бъде предоставено на длъжностното лице и лично от заявителя;
Подписване на решението от Кмета;
Комплектоване на документи за регистрите по гражданско състояние;
Изпращане на комплект документи в общината по месторождение и по местосъставяне на акта за брак на титуляра
Получаване на решението от Общински център за услуги и информация по избран от заявителя начин.
*Забележка:
Българските граждани, на които принудително са променени имената, могат по свое желание да възстановят предишните си имена. Възстановяването на имената се извършва с решение на длъжностното лице по гражданското състояние по писмено заявление на молителя след нотариална заверка на подписа му. По този ред могат да се възстановят или променят имената на непълнолетни, ако имената на техните родители или на единия от тях са принудително променени. Заявлението в този случай се подава от двамата родители или настойниците.
Могат да променят имената си и българските граждани, родени след като имената на техните родители или на един от тях са били принудително променени. Имената на техните непълнолетни деца могат да се променят, като заявлението в този случай се подава от двамата родители или настойниците.
Информация за предоставяне на услугата:
Услугата се предоставя по електронен път на Ниво 2.
Образец на заявлението може да намерите на интернет адрес: http://nikolakozlevo.bg/bg/;
Заявителят е длъжен да предостави телефон, факс или адрес за електронна поща, ако разполага с такива.
Начини на заявяване на услугата:
Лично или чрез упълномощено лице, с нотариално заверено пълномощно, в Общински център за услуги и информация,с подаване на писмено заявление по образец;
Устно, като се отразяват в протокол, който се подписва от заявителя и от длъжностното лице, което го е съставило;
· чрез лицензиран пощенски оператор;
· по факс: 05328/ 20 20;
Начини на получаване на издадения индивидуален административен акт:
Лично или чрез упълномощено лице в Общински център за услуги и информация.
Чрез лицензиран пощенски оператор на адрес, като заявителят декларира, че пощенските разходи са за негова сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и е съм съгласен документите да бъдат пренасяни за служебни цели.
Индивидуалният административен акт да бъде изпратен:
ü като вътрешна препоръчана пощенска пратка;
ü като вътрешна куриерска пратка;
ü като международна препоръчана пощенска пратка;
Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
Валидно до промяна в данните, въз основа на които е издадено и които се съдържат в него.
Закон за гражданската регистрация
За услугата се заплаща фиксирана такса в зависимост от вида:За обикновена услуга 5 лв.
За бърза услуга 10 лв.
За експресна услуга 15 лв.
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По банков път