Информация за предоставяне на услуга

 
  • Режим:
    • 519 Издаване на разрешително за поддържане проводимостта на некоригирани речни корита в защитени територии и зони

      Издаване на разрешително за ползване на воден обект за поддържане проводимостта на некоригирани речни легла с цел почистване от храсти, дървесна растителност и отпадъци. Разрешителното се изисква за онези участъци от реките, които попадат в зони за защита на водите, обхващащи защитени територии и зони, определени или обявени за опазване на местообитания и биологични видове, в които поддържането или подобряването на състоянието на водите е важен фактор за тяхното опазване.
  • Разрешение
    • Стопанска дейност:
      • Екология и подземни богатства
    • На основание на:
      • Закон за водите - чл. 46, ал. 1, т. 10; чл. 52, ал. 1, т. 4
    • Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
      • Не
    • Орган, издаващ индивидуален административен акт:
      • Директора на Басейнова дирекция
    • Срок за предоставяне:
      • До 5 месеца - съобразно процедурата в Раздел II, Глава IV на Закона за водите
    • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
      • Срокът на действие се посочва в издадения индивидуален административен акт, съгласно чл. 57 от ЗВ
    • Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата:
      • Министър на околната среда и водите
    • Орган, пред който се обжалва индивидуален административен акт:
      • Административен съд по реда на Административнопроцесуалния кодекс
    • Ред, включително срокове за обжалване на действията на органа по предоставянето на услугата:
      • В 14-дневен срок от съобщаването на услугата пред съответния административен съд по реда на Административнопроцесуалния кодекс.

    • Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
    • Електронен адрес за предложения:
    • Публичен регистър:
    Център за административно обслужване и/или звена, които контактуват с потребителите и предоставят административно обслужване
    Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
    Дирекция "Административни, финансови и правни дейности"
    Адрес: обл. Плевен, общ. Плевен, гр. Плевен, ул. "Чаталджа" № 60, п.к. 5800
    Код за междуселищно избиране: 064
    Телефон за връзка: (064)885108, (064)885107
    Факс: (064)803342
    Адрес на електронна поща: dunavbd@bddr.bg
    Работно време: Гъвкаво работно време, от 09:00 до 17:30, Работното време на служителите при 5-дневна работна седмица е 8 ч. дневно и 40 ч. седмично, с променливи граници от 07:30 до 18:30 ч., със задължително присъствие в периода от 10:00 до 16:00 ч. и с обедна почивка 30 минути между 12:00 и 14:00 ч. Административното обслужване на физ. и юр. лица се извършва на принципа "едно гише" всеки работен ден от 09:00 до 17:30 ч. При необходимост работното време може да бъде удължено, но с не повече от два часа.
    Изисквания, процедури, инструкции Образци Нормативна уредба Заплащане