Информация за предоставяне на услуга

 
  • Услуга:
    • 724 Утвърждаване на разположението и броя на точките за вземане на проби/извадки

      Разположението и броят на точките за вземане на проби/извадки се определят от собственика или ползвателя на обекта за извършване на измервания, отнасящи се до определени неподвижни източници на емисии (инсталации за изгаряне на отпадъци и съвместно изгаряне на отпадъци, горивни инсталации, съоръжения за съхранение и товарене на бензини и др.) и се утвърждават от директора на РИОСВ, на чиято територия е разположен обектът
  • На основание на:
    • Наредба № 6 от 26.03.1999 г. за реда и начина за измерване на емисиите на вредни вещества, изпускани в атмосферния въздух от обекти с неподвижни източници - чл. 11, ал. 2
  • Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
    • Не
  • Орган по предоставянето на административната услуга:
    • Директор
  • Срок за предоставяне:
    • 14 дни
  • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
    • безсрочен
  • Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата:
    • Министър на околната среда и водите
  • Орган, пред който се обжалва индивидуален административен акт:
    • Министър на околната среда и водите
  • Ред, включително срокове за обжалване на действията на органа по предоставянето на услугата:
    • Актът може да бъде обжалван в 14-дневен срок от съобщаването му по реда на АПК.

  • Ограничения и условности:
    • Ако за услугата съществуват ограничения за предоставянето или предоставянето и зависи от конкретни обстоятелства

      Възможност за подаване на заявления през Системата за сигурно електронно връчване и през Портал за централизирано заявяване, заплащане и предоставяне на електронни административни услуги на адрес:

      https://egov.bg/wps/portal/egov/dostavchitsi%20na%20uslugi/spetsializirani%20teritorialni%20administratsii/regionalna%20inspektsia%20po%20okolna%20sreda%20i%20vodite/unificirani%20uslugi/724?staId=907&cP=4

      При електронно заявяване на услугата, гражданите и организациите се идентифицират с КЕП. Необходим е профил в Системата за сигурно електронно връчване за подаване на заявления.

  • Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
  • Електронен адрес за предложения:
Център за административно обслужване и/или звена, които контактуват с потребителите и предоставят административно обслужване
Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административни, финансови и правни дейности"
Адрес: обл. Пловдив, общ. Пловдив, гр. Пловдив, р-н Централен, бул. Марица 122, ет. 2, п.к. 4000
Код за междуселищно избиране: 032
Телефон за връзка: (032)638078, в. 1-стационарен. Разговорите не са безплатни, таксата е според тарифния план на клиента.
Факс: (032)032628994
Адрес на електронна поща: riosv@plovdiv.riew.gov.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 09:00 до 17:30, Обслужването на потребителите на административни услуги е организирано на принципа "едно гише" в Центъра за административно обслужване и се извършва без прекъсване в обявеното работно време.
Изисквания, процедури, инструкции Образци Нормативна уредба Заплащане