Информация за предоставяне на услуга

 
  • Режим:
    • 1552 Вписване в регистъра на обектите с обществено предназначение

      Вписване на обекти с обществено предназначение в поддържания публичен регистър на същите.
  • Удостоверение
    • Стопанска дейност:
      • Здравеопазване
    • На основание на:
      • Наредба № 9 от 21.03.2005 г. за условията и реда за създаване и поддържане на публичен регистър на обектите с обществено предназначение, контролирани от регионалните здравни инспекции (Загл. изм. - ДВ, бр. 14 от 2011 г., в сила от 15.02.2011 г.) - чл. 4
      • Закон за здравето - чл. 36
    • Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
      • Не
    • Орган, издаващ индивидуален административен акт:
      • Директор
    • Срок за предоставяне:
      • В срок до 30 дни от подаване на уведомлението се извършва проверка в обекта, която има за цел да установи спазването на здравните изисквания, определени с наредбите по чл. 34 от Закона за здравето и за наличието на необходимите документи, което се отразява в протокол. При спазени здравни изисквания здравният инспектор, предава окомплектованата преписка на отговорното лице за вписване в регистъра. Вписването в поддържания от СРЗИ Регистър на ООП, се извършва в 14-дневен срок от извършване на проверката на обекта при условие, че са спазени здравните изисквания и са налице документите по чл. 2, ал. 2, съответно по чл. 3, ал. 3 от Наредба № 9 от 21 март 2005 г. за условията и реда за създаване и поддържане на публичен регистър на обектите с обществено предназначение, контролирани от регионалните здравни инспекции.
    • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
      • Безсрочен до промяна в данните и обстоятелствата, вписани в регистъра
    • Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата:
      • Министър на здравеопазването
    • Орган, пред който се обжалва индивидуален административен акт:
      • Пред съответният Административен съд
    • Ред, включително срокове за обжалване на действията на органа по предоставянето на услугата:
      • Заявителят на услугата може да обжалва по реда на Административнопроцесуалния кодекс пред съответния Административен съд в 14-дневен срок от съобщаване на заинтересованите лица за издаването на индивидуалния административен акт или в едномесечен срок от изтичането на срока, в който административният орган е бил длъжен да се произнесе.

    • Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
    • Електронен адрес за предложения:
    • Публичен регистър:
    Център за административно обслужване и/или звена, които контактуват с потребителите и предоставят административно обслужване
    Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
    Дирекция "Административно-правно, финансово и стопанско обслужване"
    Адрес: обл. София (столица), общ. Столична, гр. София, р-н Сердика, ул. Враня 20, п.к. 1233
    Код за междуселищно избиране: 02
    Телефон за връзка: (02)8130400
    Адрес на електронна поща: priemna@srzi.egov.bg
    Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, Работното време на ЦАО е без прекъсване за обедна почивка. Всеки работен ден с изключение на официалните празници.
    Изисквания, процедури, инструкции Образци Нормативна уредба Заплащане