Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно-правно, финансово и стопанско обслужване"
Адрес: обл. Ямбол, общ. Ямбол, гр. Ямбол, гр. Ямбол, ул. "Димитър Благоев" № 71, п.к. 8600
Код за междуселищно избиране: 046
Телефон за връзка: (046)663170, (046)663171, Стационарен телефон. Тарифира се на цената на един градски разговор/съгласно Вашия тарифен план.
Факс: (046)663177
Адрес на електронна поща: rzi-yambol@mh.government.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, Центърът за административно обслужване и каса работи без прекъсване от 08:30 до 17:00 часа, осигурен е достъп за хора с увреждания.
Заявяване на услугата и процедура по предоставянето йЗаявител на услугата
Директорът на Районна здравноосигурителна каса /РЗОК/ - Ямбол
Необходими документи
Искане от РЗОК – Ямбол адресирано до директора на РЗИ - Ямбол за преценка за недостатъчност, относно наличието или липсата на недостатъчност от съответните специалисти
Начин на подаване на необходимите документи
Директорът на РЗОК изпраща по служебен ред искане до директора на съответната регионална здравна инспекция за извършване на преценка за недостатъчност.
Информация за предоставяне на услугата по електронен път:
- ниво на предоставяне на услугата - II-ро ниво;
- интернет адрес, на който се намира формулярът за нейното заявяване: няма образец
- интернет адрес за служебно заявяване: rzi-yambol@mh.government.bg;
- вид на услугата: първична;
- средствата за електронна идентификация и нивото им на осигуреност: предоставяне на онлайн достъп до шаблони на електронни формуляри.
Вътрешен ход на процедурата
ВИД НА УСЛУГАТА: ПЪРВИЧНА
В деня на постъпване на искането от РЗОК същото се регистрира в деловодната система от служител в Центъра за административно обслужване на РЗИ.
Служителят в Център за административно обслужване след и съобразно резолюцията на директора на РЗИ – Ямбол предава документите на директор дирекция МД за негова резолюция към отговорния за процедурата служител в дирекция МД за изготвяне на преценката .
В срок от 14 дни, служител от Дирекция „Медицински дейности“ дава мотивирана преценка в зависимост от потребностите от медицинска помощ съгласно предписанието на чл. 81, ал. 3 от Закона за лечебните заведения - преценката за недостатъчност по ал. 1, т. 1 и ал. 2 от ЗЛЗ се извършва в зависимост от потребностите от медицинска помощ съгласно Националната здравна карта по актуална методология в указания на МЗ.
Удостоверението се подготвя в два екземпляра – за заявителя и втори за съгласуване с директор на дирекция „Медицински дейности”, след което се представят за подпис от Директора на РЗИ.
В 14 – дневен срок от датата на постъпване на искането, готовият документ служебно се изпраща на РЗОК - Ямбол от Центъра за административно обслужване.
Цялата служебна преписка се съхранява в дирекция „Медицински дейности” в досие на съответното лечебното заведение.
Резултат от услугата
Удостоверение формирано въз основа на преценка за наличие на недостатъчност от специалисти в лечебните заведения за специализирана извънболнична помощ в съответната административна област в зависимост от потребностите, съгласно Националната здравна карта.
Закон за лечебните заведения
Закон за здравното осигуряване