Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно-правно обслужване, финанси и управление на собствеността"
Адрес: обл. Кюстендил, общ. Кюстендил, гр. Кюстендил, ул. "Демокрация" № 44, п.к. 2500
Код за междуселищно избиране: +359 078
Телефон за връзка: (+359 078)55 06 70
Факс: (+359 078)55 06 90
Адрес на електронна поща: delovodstvo@kn.egov.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от 07:30 до 18:30, ЦЕНТЪР ЗА АДМИНИСТРАТИВНО ОБСЛУЖВАНЕ:
адрес: гр. Кюстендил, ул. "Демокрация" №44, партер;
работно време: от 9.00 до 17.30 часа без прекъсване;
e-mail: delovodstvo@kn.egov.bg;
телефон: (+359 078) 55 06 70, стационарен платен, според тарифите на оператора
Заявяване
Заявяване на услугата
Приемане на документите по електронен път, на хартиен носител или устно.
1. Приемане на заявление, попълнено по образец и изискуемите документи.
2. Проверка на заявлението за задължителни реквизити и формално за пълнота на изискуемите документи
Средства за електронна идентификация
Ниво на осигуреност - високо
Средство за идентификация - КЕП
Необходими документи
Заявление по образец
1. Документи, които легитимират заявителят, като заинтересовано лице по смисъла на чл. 131, ал. 1 от ЗУТ;
2. Скица с предложение за изменение на ПУП по чл. 135, ал. 2 от ЗУТ;
3. Становище от кмет на община, съгл. чл. 135, ал. 4 от ЗУТ ;
4. Документи по чл. 62, ал. 2 и ал. 3 от ЗУТ, ако се иска промяна на предназначението на територии.
В случай, че не подавате заявлението лично, ще Ви е необходимо и изрично нотариално заверено пълномощно
Проверка за редовност на искането
Проверка по същество за редовност и пълнота на приложените документи. При редовни документи и окомплектована пълна преписка, се преминава към следващия етап. При непълна преписка на заявителя се изпраща съобщение с възникналите грешки и срокът за отстраняването им. Производството се прекратява, когато в законовоустановения срок не се отстранят несъответствията.
Създаване на резултат
Извършва се фактическото изпълнение на услугата:
Издава се заповед за разрешаване изработването на проект за изменение ПУП, с която се одобрява заданието за проектиране, подпечатва се заданието за проектиране с „Одобрявам”, след което се подписва и подпечатва от Областен управител. Заповедта се изпраща до съответните общини за разгласяване по реда на чл. 124б, ал. 2 от ЗУТ и се публикува на интернет страницата на администрацията.
Предоставяне на резултата от изпълнението на услугата
На заявителя се предоставя с придружително писмо заповед за разрешаване изработването на проект за изменение на ПУП и 2 копия от одобреното задание за проектиране. Преписката се архивира.
Изпълнение на услугатаИзвършва се проверка на представената документация. В случай на установени пропуски се уведомява заявителя за отстраняването им.
Издава се заповед с която се одобрява заданието за проектиране. Заповедта не подлежи на самостоятелно оспорване.
Процедурата по предоставяне на административната услуга включва:
Приемане на документите, преглед и идентифициране на заявителя;
Регистриране на заявлението в деловодната система;
Въвеждане на данните от заявлението, сканиране и прикачване на приложени документи;
Резолиране на заявлението и насочване към изпълнител;
Проверка за редовност и пълнота на заявлението за предоставяне на административната услуга;
Изготвяне и изпращане на съобщение за нередовност и непълнота на заявлението за предоставяне на административна услуга (ако такива са установени) до заявителя;
Извличане на информация и генериране на документ;
Разпечатване на електронната форма на документа;
Преглед, подписване и подпечатване на изготвения документ;
Класиране на подписания документ в преписката;
Уведомяване на заявителя за издадения документ;
Предаване на документа на заявителя;
Приключване на преписката в деловодната система;
Актуализиране на преписката с информация от обратната разписка.
Съобщаване Заповедта се публикува на интернет страницата на областта и се изпраща на засегнатите общини за разгласяване по реда на чл.124б, ал.2 ЗУТ.
Получаване: по начин, изрично заявен в заявлението, от потребителя на услугата:
- лично от звеното за административно обслужване;
- чрез лицензиран пощенски оператор, при изрично отбелязан и посочен адрес в заявлението и деклариране, че пощенските разходи са за сметка на заявителя;
- по електронен път на електронна поща.
Средства за електронна идентификацияниво на сигурност- високо
средство за идентификация- КЕП
Закон за устройство на територията