Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно-правно обслужване, финанси и управление на собствеността"
Адрес: обл. Кюстендил, общ. Кюстендил, гр. Кюстендил, ул. "Демокрация" № 44, п.к. 2500
Код за междуселищно избиране: +359 078
Телефон за връзка: (+359 078)55 06 70
Факс: (+359 078)55 06 90
Адрес на електронна поща: delovodstvo@kn.egov.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от 07:30 до 18:30, ЦЕНТЪР ЗА АДМИНИСТРАТИВНО ОБСЛУЖВАНЕ:
адрес: гр. Кюстендил, ул. "Демокрация" №44, партер;
работно време: от 9.00 до 17.30 часа без прекъсване;
e-mail: delovodstvo@kn.egov.bg;
телефон: (+359 078) 55 06 70, стационарен платен, според тарифите на оператора
Заявяване Подава се заявление с необходимите документи:
1. Документи, които легитимират заявителят, като заинтересовано лице по смисъла на чл. 131, ал. 1 от ЗУТ;
2. Скица с предложение за изменение на ПУП по чл. 135, ал. 2 от ЗУТ;
3. Становище от кмет на община, съгл. чл. 135, ал. 4 от ЗУТ ;
4. Документи по чл. 62, ал. 2 и ал. 3 от ЗУТ, ако се иска промяна на предназначението на територии.
Изпълнение на услугатаИзвършва се проверка на представената документация. В случай на установени пропуски се уведомява заявителя за отстраняването им.
Издава се заповед с която се одобрява заданието за проектиране. Заповедта не подлежи на самостоятелно оспорване.
Съобщаване Заповедта се публикува на интернет страницата на областта и се изпраща на засегнатите общини за разгласяване по реда на чл.124б, ал.2 ЗУТ.
Средства за електронна идентификацияниво на сигурност- високо
средство за идентификация- КЕП
Закон за устройство на територията