Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно и информационно обслужване"
Адрес: обл. София (столица), общ. Столична, гр. София, р-н Средец, ул. "Дякон Игнатий" 3, п.к. 1000
Код за междуселищно избиране: 02
Телефон за връзка: (02)9220152
Факс: (02)9879693
Работно време: Стандартно работно време, от 09:00 до 17:30, .
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Информация за предоставяне на услугата1. Нивото на предоставяне на услугата – ниво 4
2. Интернет адрес, на който се намира формуляр за услугата – https://iisda.government.bg/adm_services/services/from_central_administrations?search=1&subSectionId=89
3. Интернет адрес за електронно заявяване - https://gis.armf.bg/
4. Вид на услугата – първична
Начини на заявяване на услугата - лично в ЦАО на МО или ВГС – София / ВГЦ - Троян
- чрез лицензиран пощенски оператор
- по електронна поща на mgs@armf.bg или gis@mod.bg
- чрез Системата за сигурно електронно връчване (ССЕВ) на Министерство на електронното управление (МЕУ)
Начини на получаване на резултата от услугата- лично (упълномощен представител) във ВГС – София / ВГЦ – Троян / ЦАО-МО
- чрез куриер / лицензиран пощенски оператор
- на електронна поща
Процедура по заявка на услуга, електронно, чрез „Геопортал“ 1. Регистрация на клиента в сайта на „Геопортал“ на интернет адрес https://gis.armf.bg/
2. Клиентът създава заявка за желаната услуга
3. Администраторът на "МО-София" разпределя заявката към служител за проверка за коректност и за изпълнение.
4. След проверка на коректността на заявката, клиентът получава известие за заплащане на услугата.
5. След потвърждаване на плащането, заявката се изпълнява и резултатът се предоставя на клиента по избрания от него начин (лично (упълномощен представител) във ВГС – София / ВГЦ – Троян, чрез куриер или чрез електронна поща).
Процедура по заявка на услуга чрез заявление1. Клиентът попълва „Заявление“ по образец за желаната услуга
2. Заявлението се входира (изпраща) в (до) ЦАО – МО, ВГС – София или ВГЦ -Троян (в случай, че заявлението е подадено в ЦАО на МО, същото се препраща във ВГС – София) или се изпраща чрез електронна поща на електронните пощи на ВГС-София (mgs@armf.bg) или ВГЦ -Троян (gis@mod.bg), или чрез ССЕВ на МЕУ.
3. След получаването на заявлението във ВГС-София или ВГЦ -Троян, същото се обработва, като се проверява коректността на въведената информация в него. При наличие на неяснота (непълнота) в информацията с клиента се свързва представител на изпълнителя. След уточняване на детайлите се изисква заплащане на услугата.
4. След потвърждаване на плащането, услугата се изпълнява и резултатът се предоставя на клиента чрез посочения от него начин (лично (упълномощен представител) във ВГС – София / ВГЦ – Троян / ЦАО -МО, чрез куриер или чрез електронна поща).
Обратна връзка
За услугата се заплаща фиксирана такса на стойност 56 лв.данни за цена/такса: - 56 лв. за копие
срок за представяне на услугата:
до 7 (седем) работни дни;
до 3 (три) работни дни при заплащане на таксата в двоен размер.
Услугата се заплаща съгласно „Тарифа за таксите, които се събират от Военно-географската служба за предоставяне на материали, данни и услуги от геодезическия и картографския фонд на Министерството на отбраната“.
Заплащането се извършва по банков път, по сметка на Военен географски център - гр. Троян
IBAN: BG12 UNCR 7527 3153 8815 01;
BIC (SWIFT) на УниКредит Булбанк: UNCRBGSF
или по електронен път чрез Единната входна точка за електронни плащания за централната и местната администрация (Система за еПлащане) на Министерството на електронното управление.
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:По банков път
По електронен път