Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Управление на човешките ресурси и деловодство"
Адрес: обл. Перник, общ. Перник, гр. Перник,
Код за междуселищно избиране: 076
Телефон за връзка: (076)684283
Адрес на електронна поща: obshtina@pernik.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от 08:30 до 17:00, Гъвкаво работни време
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИЗАЯВЛЕНИЕ ПО ОБРАЗЕЦ
ДОКУМЕНТ ЗА САМОЛИЧНОСТ И/ИЛИ НОТАРИАЛНО ЗАВЕРЕНО ПЪЛНОМОЩНО
ДОКУМЕНТ ЗА СОБСТВЕНОСТ НА ИМОТА: НОТАРИАЛЕН АКТ, ДОГОВОР ЗА УЧРЕДЕНО ПРАВО НА СТРОЕЖ ИЛИ ДРУГ ДОКУМЕНТ ………
УДОСТОВЕРЕНИЕ ЗА НАСЛЕДНИЦИ ПРИ НАСЛЕДСТВЕН ИМОТ
АКТУАЛНА СКИЦА НА ИМОТА
ДОКУМЕНТ ЗА ПЛАТЕНА ТАКСА ЗА АДМИНИСТРАТИВНАТА УСЛУГА
ПРОЦЕДУРА ПО ПРЕДОСТАВЯНЕ НА УСЛУГАТАПРОВЕРКА / ПРЕГЛЕД / НА ПОПЪЛНЕНОТО ЗАЯВЛЕНИЕ И ПРИЛОЖЕНИТЕ ДОКУМЕНТИ
РЕГИСТРИРАНЕ НА ЗАЯВЛЕНИЕТО И ПРЕДОСТАВЯНЕ НА КЛИЕНТА НА ВХОДЯЩ НОМЕР
ПРЕНАСОЧВАНЕ НА ПРЕПИСКАТА КЪМ ЗАМ.КМЕТ ПО "СТРОИТЕЛСТВО И УСТРОЙСТВО НА ТЕРИТОРИЯТА" ЗА РЕЗОЛЮЦИЯ
ИЗДАВАНЕ НА УДОСТОВЕРЕНИЕТО
ПОЛУЧАВАНЕ
Закон за кадастъра и имотния регистър
Закон за местните данъци и такси
За услугата се заплаща фиксирана такса в зависимост от вида:За обикновена услуга 20 лв.
За бърза услуга 30 лв.
За експресна услуга 40 лв.
IBAN BG49CECB97908460879300
BIC CECBBGSF
код за плащане 44 80 01
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По банков път
По електронен път