Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Строителство, устройство на територията и околно среда"
Адрес: обл. Разград, общ. Завет, гр. Завет, ул. "Лудогорие" № 19, п.к. 7330
Код за междуселищно избиране: 08442
Телефон за връзка: (08442)2020
Факс: (08442)2016
Адрес на електронна поща: zavet@zavet-bg.com
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, Обедна почивка 12:30 - 13:00 часа
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Дирекция Дирекция "Административно, информационно и техническо обслужване"/Център за административно обслужване
Адрес: обл. Разград, общ. Завет, гр. Завет, ул. "Лудогорие" № 19,, п.к. 7330
Код за междуселищно избиране: 08442
Телефон за връзка: +359 8442 20 20; +359 876 208 402;
Адрес на електронна поща: zavet@zavet-bg.com
Работно време: Гъвкаво работно време, от 08:30 до 17:00, понеделник, вторник, четвъртък и петък от 08.30 до 17.00 часа, без прекъсване,
сряда от 08.30 до 18.30 часа, без прекъсване
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Подаване на заявление - на гише в Центъра за административно обслужване, чрез подаване на писмено заявление/искане или устно заявяване:
- чрез лицензиран пощенски оператор на адрес: Община Завет, 7330 гр. Завет, ул. „Лудогорие” № 19;
- По електронна поща на e-mail: zavet@zavet-bg.com
- по електронен път чрез системата за сигурно електронно връчване;
Средства за идентификация и ниво на сигурностСредства за идетнификация: с ПИК на НАП, ПИК на НОИ, УКД на НЗОК, за което е въведена допълнителна еднократна парола (втори фактор) за автентикация;
Ниво на сигурност: значително.
Необходими комплектоващи документи:1. Заявление по образец;
2. Документ за собственост;
3. Одобрени проекти;
4. Разрешение за строеж;
5. Други документи
- за констативен акт:
1. Протокол 2, подписан от служител по чл. 223, ал. 2 от ЗУТ;
2. Трасировъчен проект;
3. Документ за собственост;
4. Копие на нотариално заверено пълномощно (когато заявлението не се подава лично от заинтересованото лице)
- за констативен акт за подземни и надземни проводи:
1. Протокол 2-а, подписан от служител по чл. 223, ал. 2 от ЗУТ;
2. Копие от заверен проект, окомплектован с разрешение за строеж;
3. Геодезическо заснемане на новоизградения обект
4. Копие на нотариално заверено пълномощно (когато заявлението не се подава лично от заинтересованото лице)
Начини на получаване на услугатаЛично или чрез упълномощено с нотариално заверено пълномощно лице в Центъра за административно обслужване
Чрез лицензиран пощенски оператор на посочен от заявителя адрес, като пощенските разходи са за сметка на заявителя, платими при получаването на резултатът от административната услуга;
По електронен път на електронна поща
Чрез системата за сигурно електронно връчване
За услугата се заплаща фиксирана цена на стойност 15 лв.Можете да заплатите по следните начини:
- в брой или безкасово с ПОС-терминално устройство на гише "Каса" в ЦАО, находящ се в гр. Завет, ул. Лудогорие 19
- по банков път – по следната банкова сметка на Община Завет
IBAN: BG98STSA93008400600100
BIC:STSABGSF
Банка: "ДСК" АД.
Кодът за вида плащане е: 448001.
- с пощенски запис в клоновете на „Български пощи“ ЕАД;
- чрез системата за електронно плащане (е-плащане – https://pay.egov.bg ).
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По електронен път