Информация за предоставяне на услуга

 
  • Услуга:
    • 161 Вписване в публичния регистър за оператори, извършващи неуниверсални пощенски услуги

      Неуниверсални пощенски услуги се извършват след подаване на уведомление до комисията.
  • На основание на:
    • Закон за пощенските услуги - чл. 59, ал. 1; чл. 59, ал. 2; чл. 59, ал. 3; чл. 59, ал. 4; чл. 59, ал. 5
  • Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
    • Не
  • Орган по предоставянето на административната услуга:
    • Председател
  • Срок за предоставяне:
    • 14 дни
  • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
    • вписването има действие до заличаването от регистъра
  • Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата:
    • Председател
  • Ред, включително срокове за обжалване на действията на органа по предоставянето на услугата:
    • Обжалването се извършва по реда на Административнопроцесуалния кодекс.

  • Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
  • Електронен адрес за предложения:
Център за административно обслужване и/или звена, които контактуват с потребителите и предоставят административно обслужване
Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Финансови и административни дейности"
Адрес: обл. София (столица), общ. Столична, гр. София, р-н Средец, ул. "Ген. Йосиф В. Гурко" № 6, п.к. 1000
Код за междуселищно избиране: 02
Телефон за връзка: (02)9492 723, Телефоните са стационарни и са на цена за съответния абонаментен план за фиксирани номера., 949 27 60
Адрес на електронна поща: info@crc.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 09:00 до 17:30, Звеното за административно обслужване е с непрекъснато работно време.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Изисквания, процедури, инструкции Образци Нормативна уредба Заплащане