Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административни, финансови и правни дейности"
Адрес: обл. Пловдив, общ. Пловдив, гр. Пловдив, р-н Централен, бул. Марица 122, ет. 2, п.к. 4000
Код за междуселищно избиране: 032
Телефон за връзка: (032)638078, в. 1-стационарен. Разговорите не са безплатни, таксата е според тарифния план на клиента.
Факс: (032)032628994
Адрес на електронна поща: riosv@plovdiv.riew.gov.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 09:00 до 17:30, Обслужването на потребителите на административни услуги е организирано на принципа "едно гише" в Центъра за административно обслужване и се извършва без прекъсване в обявеното работно време.
ЗаявяванеЗаявленията за предоставяне на достъп до обществена информация трябва да съдържат:
1. трите имена, съответно наименованието и седалището на заявителя;
2. описание на исканата информация;
3. предпочитаната форма за предоставяне на достъп до исканата информация.(Формите за предоставяне на достъп до обществена информация са преглед на информацията – оригинал или копие, или чрез публичен общодостъпен регистър; устна справка; копия на материален носител; копия, предоставени по електронен път, или интернет адрес, където се съхраняват или са публикувани данните);
4. адреса за кореспонденция със заявителя.
За достъп до обществена информация могат да се използват една или повече от формите по т. 3.
Заявления, които не съдържат данните по т. 1, 2 и 4 се оставят без разглеждане.
Заявление по образец, съгласно чл. 24 и 25 на ЗДОИЗАЯВЛЕНИЕ
За достъп до информация
От………………………………………………………………………………………………………(трите имена на лицето)
Или
От………………………………………………………………………………………………………(наименование и седалище на юридическото лице, от чието име се подава заявлението)
Чрез своя представител ……………………………………………………………………………...
(Трите имена на лицето, което подава заявлението от името на юридическото лице).
Адрес за кореспонденция…………………………………………………………………………….
Телефон за връзка ……………………………………………………………………………………
Електронна поща: ……………………………………………………………………………………
(по желание, но това би улеснило комуникацията с Вас).
Уважаеми г-жо/г-не,
МОЛЯ, на основание чл.17 от Закона за опазване на околната среда във връзка с чл.26, ал.1 от Закона за опазване на околната среда във връзка с чл.24 от Закона за достъп до обществена информация,
Да ми бъде предоставена информация относно:
…………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………
или
Да ми бъдат предоставени следните документи:
- ……………………………………………………………………………………………………..
- ……………………………………………………………………………………………………..
- ……………………………………………………………………………………………………..
- ……………………………………………………………………………………………………..
Желая да получа информацията в следната форма:
- Преглед на информацията – оригинал или копие;
- Устна справка;
- Копие на хартиен носител;
- Копие на технически носител.
- По електронна поща
Дата: ………………………. Подпис:…………………………….
Закон за достъп до обществена информация
За услугата се заплаща цена
Нормативи за разходите при предоставяне на обществена информация по Закона за достъп до обществена информация според вида на носителя:
1. дискета – 1 брой – 0,50 лв.;
2. CD – 1 брой – 0,50 лв.;
3. DVD – 1 брой – 0,60 лв.;
4. разпечатване – 1 стр. (А4) – 0,12 лв.;
5. ксерокопие – 1 стр. (А4) – 0,09 лв.;
6. факс – 1 стр. (А4) – 0,60 лв.;
7. видеокасета – 1 брой – 3,25 лв.;
8. аудиокасета – 1 брой – 1,15 лв.;
9. писмена справка – 1 стр. (А4) – 1,59 лв.
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път
По електронен път
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта