Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Служители в кметства
Адрес: обл. Пловдив, общ. Асеновград, гр. Асеновград, Съобразно адресите на съответните кметства, п.к. 4230
Код за междуселищно избиране: 0331
Телефон за връзка: 0331 20250
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, с прекъсване от 12,30 до 13,30 часа
Заявяване на услугатаЗаявителят подава заявление свободен текст в кметството, в което се съхранява емлячен регистър.
Начини на получаване на резултата от услугата:
1. Лично от Информационния център (ИЦ)
Информационен център (ИЦ) - Община Асеновград, пл. "Акад. Николай Хайтов" № 9
Работно време: 08:00-17:00 ч. (без прекъсване)
2. Чрез упълномощено лице от Информационния център (ИЦ)
3. Чрез лицензиран пощенски оператор на посочен от заявителя адрес, като пощенските разходи са за сметка на заявителя, платими при получаването на резултатът от административната услуга
4. По електронен път на посочена от заявителя електронна поща
5. По електронен път в профила на заявителя в системата за сигурно електронно връчване
Заявление за заявяване на услугата /свободен текст/
Закон за собствеността и ползването на земеделските земи (Загл. изм. – ДВ, бр. 14 от 2015 г.)
Наредба за определяне и администриране на местните такси и цени на услуги на територията на община Асеновград
За услугата се заплаща фиксирана цена на стойност 7.00 лв. / 3.58 €Удостоверението за собственост се издава от кметовете на кметства и заплащането се извършва на място в кметствата.
Сметка за внасяне на местни данъци,такси, услуги, наеми и др. IBAN-BG32BPBI81708458512401 BIC-BPBIBGSF на Юробанк България АД
с код 44 40 00
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път
По електронен път