Информация за предоставяне на услуга

 
  • Услуга:
    • 339 Издаване на писмо за определяне необходимите действия, които възложителят на инвестиционното предложение трябва да предприеме за издаване на решение за преценяване на необходимостта от извършване на оценка на въздействието върху околната среда или за издаване на решение по оценка на въздействието върху околната среда

      С писмото се определя, кои инвестиционни предложение трябва да бъдат подложени на преценяване необходимостта от извършване на оценка на въздействие върху околната среда или на задължителна оценка.
      С писмото се определя, кои планове/програми трябва да бъдат подложени на преценяване необходимостта от извършване на екологична оценка или на задължителна екологична оценка.
  • На основание на:
    • Наредбата за оценка на въздействието върху околната среда - чл. 5, ал. 1
  • Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
    • Не
  • Орган по предоставянето на административната услуга:
    • Директор
  • Срок за предоставяне:
    • 14 дни
  • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
    • 12 месеца
  • Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата:
    • Министър на околната среда и водите
  • Орган, пред който се обжалва индивидуален административен акт:
    • Министър на околната среда и водите
  • Ред, включително срокове за обжалване на действията на органа по предоставянето на услугата:
    • По реда на Административнопроцесуалния кодекс пред министъра на околната среда и водите и пред Административен съд.

  • Ограничения и условности:
    • При електронно заявяване на услугата, гражданите и организациите се идентифицират с КЕП. Средството за електронна идентификация е с ниво на осигуреност „високо“ по смисъла на чл. 8 от Регламент 910/2014.

      Възможност за подаване на заявления през Системата за сигурно електронно връчване на ДА "Електронно управление".

  • Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
  • Електронен адрес за предложения:
Център за административно обслужване и/или звена, които контактуват с потребителите и предоставят административно обслужване
Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административни, финансови и правни дейности"
Адрес: обл. Плевен, общ. Плевен, гр. Плевен, ул. "Александър Стамболийски" № 1А, п.к. 5800
Код за междуселищно избиране: 064
Телефон за връзка: (064)064/800-711; 064/806-951
Факс: (064)064/800-711; 064/806-951
Адрес на електронна поща: office@riew-pleven.eu
Работно време: Стандартно работно време, от 09:00 до 17:30, Стандартно работно време.
дирекция "Контролна и превантивна дейност"
Адрес: обл. Плевен, общ. Плевен, гр. Плевен, гр. Плевен, ул. "Александър Стамболийски" № 1, п.к. 5800
Код за междуселищно избиране: 064
Телефон за връзка: +359 64 800 711
Факс: +359 64 806 951
Адрес на електронна поща: office@riew-pleven.eu
Работно време: Стандартно работно време, от 09:00 до 17:30, Стандартно работно време.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Изисквания, процедури, инструкции Образци Нормативна уредба Заплащане