Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно-правно обслужване, финанси и управление на собствеността"
Адрес: обл. Пазарджик, общ. Пазарджик, гр. Пазарджик, гр. Пазарджик, ул. Екзарх Йосиф № 2, п.к. 4400
Код за междуселищно избиране: 034
Телефон за връзка: (034)400029
Факс: (034)44-23-38
Адрес на електронна поща: secretary@pz.government.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 09:00 до 17:30, Работно време на звеното по административно обслужване от 09:00 до 17:30 ч.
Заявление1. Документи за:
Собственост (отстъпено право на строеж) №……………../…………….;
Учредени вещни права;
Учредени сервитути по реда на специални закони;
Право на преминаване по чл. 192 от ЗУТ;
Право на прокарване по чл. 193 от ЗУТ.
2. Одобрен инвестиционен проект.
3. Документи по чл. 148, ал. 8 от ЗУТ :
Влязло в сила решение по оценка на въздействието върху околната среда (ОВОС);
Решение, с което е преценено да не се извършва ОВОС;
Решение за одобряване на доклад за безопасност за изграждане или реконструкция на предприятие и/или съоръжение с висок рисков потенциал или на части от него по реда на Закона за опазване на околната среда.
4. Оценка на съответствието по чл. 142, ал. 6 от ЗУТ.
5. Документ за платена такса, освен ако плащането не е направено по електронен път.
За услугата се заплаща таксаТакса - чл. 29, ал. 2 от Тарифа 14 на МРРБ
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път