Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Административно, информационно и материално-техническо обслужване"
Адрес: обл. Пловдив, общ. Асеновград, гр. Асеновград, площад "Николай Хайтов" №9, п.к. 4230
Код за междуселищно избиране: 0331
Телефон за връзка: (0331)20215 - деловодство, (0331)20297;20336 - техническо деловодство, (0331)20226 - началник на отдел
Адрес на електронна поща: m.filipova@asenovgrad.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, административното обслужване в Информационен център е без прекъсване
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Описание и процедуриОписание и процедури:
Заявителят подава заявление в ИЦ на община Асеновград с придружаващите документи за услугата и администрацията ги преглежда за допустимост.
Необходими документи за стартиране на процедурата:
1. Заявление по образец ИИСДА 2114;
2. Скица-предложение;
Забележка: При необходимост могат да бъдат изисквани и допълнителни документи.
Регистрация на преписка в деловодството:
1. Преписка се регистрира на основание подадено заявление по образец ИИСДА 2114, като се въвеждат следните задължителни реквизити в РКК на АИС:
1.1. Вид документ
1.2. Кореспондент. Като втори кореспондент се въвежда кода по ИИСДА-2114
1.3. Регистрационен индекс 14-00 за юридически лица и 94-първата буква от името-за физически лица;
1.4. Кореспондентски индекс (ако има такъв)
1.5. Относно - кратка информация за документа
1.6. Насочен към - отговорен ресорен ръководител - зам. кмет, който резолира преписката към съответния ресорен директор.
1.7. Краен срок - задава се крайния срок за изпълнение на услугата съгл. АПК
2. Проверява се наличието на всички задължително изискуеми документи за предоставяне на услугата;
3. Сканират се предоставените документи и въвеждат в база данни АИС;
На заявителя се предоставя код за достъп през интернет до регистрираната преписка;
Начини на получаване на резултата от услугата:
1. Лично от Информационния център (ИЦ)
Информационен център (ИЦ) - Община Асеновград, пл. "Акад. Николай Хайтов" № 9
Работно време: 08:00-17:00 ч. (без прекъсване)
2. Чрез упълномощено лице от Информационния център (ИЦ)
3. Чрез лицензиран пощенски оператор на посочен от заявителя адрес, като пощенските разходи са за сметка на заявителя, платими при получаването на резултатът от административната услуга
4. По електронен път на посочена от заявителя електронна поща
5. По електронен път в профила на заявителя в системата за сигурно електронно връчване
Закон за устройството на територията
За услугата се заплаща ценачл. 210, ал. 1 от Закона за устройството на територията от комисия, назначена със заповед на кмета на общината и Наредба за определяне и администриране на местните такси и цени на услуги на територията на община Асеновград, приложение 2, I, т. 16.
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По електронен път