Информация за предоставяне на услуга

 
  • Режим:
    • 2195 Издаване на решение по оценка на въздействието върху околната среда

      Компетентният орган взема решение по оценка на въздействието върху околната среда, с което одобрява или не одобрява инвестиционното предложение. Решението е необходимо за осъществяване на инвестиционното предложение и е неразделна част, елемент от процедурата по разрешаване на предложението по реда на специален закон.
  • Съгласуване
    • Стопанска дейност:
      • Екология и подземни богатства
    • На основание на:
      • Закон за опазване на околната среда - чл. 99, ал. 2
    • Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
      • Не
    • Орган, издаващ индивидуален административен акт:
      • Директор
    • Срок за предоставяне:
      • до 45 дни от провеждане на обществено обсъждане.
    • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
      • Решението по ОВОС губи правно действие, ако в срок 5 години от датата на издаването му не е започнало осъществяването на инвестиционното предложение, което се установява с проверка от контролните органи по околната среда
    • Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата:
      • Министър на околната среда и водите
    • Орган, пред който се обжалва индивидуален административен акт:
      • Министър на околната среда и водите
    • Ред, включително срокове за обжалване на действията на органа по предоставянето на услугата:
      • Решението може да бъде обжалвано по реда на Административнопроцесуалния кодекс пред министъра на околната среда и водите и/или пред съответния Административен съд в 14 /четиринадесет/ дневен срок от съобщаването му на заинтересованите лица, чрез РИОСВ.

    • Ограничения и условности:
      • При електронно заявяване на услугата, гражданите и организациите се идентифицират с КЕП. Средството за електронна идентификация е с ниво на осигуреност „високо“ по смисъла на чл. 8 от Регламент 910/2014.

        Възможност за подаване на заявления през Системата за сигурно електронно връчване и Единен модел за заявяване, заплащане и предоставяне на електронни услуги  на Държавна агенция „Електронно управление“.

    • Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
    • Електронен адрес за предложения:
    • Публичен регистър:
    Център за административно обслужване и/или звена, които контактуват с потребителите и предоставят административно обслужване
    Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
    Дирекция "Административни, финансови и правни дейности"
    Адрес: обл. Плевен, общ. Плевен, гр. Плевен, ул. "Александър Стамболийски" № 1А, п.к. 5800
    Код за междуселищно избиране: 064
    Телефон за връзка: (064)064/800-711; 064/806-951
    Факс: (064)064/800-711; 064/806-951
    Адрес на електронна поща: office@riew-pleven.eu
    Работно време: Стандартно работно време, от 09:00 до 17:30, Стандартно работно време.
    Изисквания, процедури, инструкции Образци Нормативна уредба Заплащане