Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Наеми, категоризация и защита на потребителите"
Адрес: обл. Хасково, общ. Хасково, гр. Хасково, пл. "Общински" № 1, п.к. 6300
Код за междуселищно избиране: 038
Телефон за връзка: (038)603484
Адрес на електронна поща: lmihov@haskovo.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, Центърът за административно обслужване работи без прекъсване.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Заявяване на услугатаЗаявяване на услугата на адрес:
гр. Хасково, пл."Общински" 1, салон "Административно обслужване"
Необходими документи:
- Заявление (свободен текст);
- Документ за собственост.
Средства за електронна идентификацияНиво на осигуреност - ниско;
Средство за идентификация – ПИК на НОИ, ПИК на НАП, УКД на НЗОК
Начин на получаване на резултата от услугата:
- Лично или чрез упълномощено лице на гише в Център за административно обслужване;
- Чрез лицензиран пощенски оператор на адрес, като заявителят декларира, че пощенските разходи са за негова сметка и е съгласен документите да бъдат пренасяни за служебни цели.
Индивидуалният административен акт може да бъде изпратен:
- като вътрешна препоръчана пощенска пратка;
- като вътрешна куриерска пратка;
- като международна препоръчана пощенска пратка;
- По електронен път на електронна поща;
- Чрез Системата за сигурно електронно връчване;
За услугата се заплаща фиксирана такса на стойност 20 лв.Забележка:
В таксата е включено и маркирането, издаването на превозен билет за транспортиране на добитата дървесина и издаването на разрешение за отсичане.
Банкова сметка и код за плащане:
ОББ АД
IBAN: BG 03 UBBS 8155 8420 0001 07
BIC: UBBSBGSF
Код за плащане: 444000
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път
По електронен път
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта