Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Административен"
Адрес: обл. Хасково, общ. Хасково, гр. Хасково, пл. "Общински" № 1, п.к. 6300
Код за междуселищно избиране: 038
Телефон за връзка: (038)603 414
Адрес на електронна поща: delovodstvo@haskovo.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, Центърът за административно обслужване работи без прекъсване.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Административната услуга се предоставя от:Дирекция "Архитектура, градоустройство, строителство и инвестиции"
За прием на документи и информация за услугата:Център за административно обслужване
Адрес: гр. Хасково, ПК 6300, пл. „Общински“ № 1
Тел.: 038/603 414
Работно време: от 08:30 до 17:00 часа без прекъсване.
Необходими документи за предоставяне на услугата:
- Заявление (по образец);
- Копие от документ за собственост;
- Удостоверение за наследници (когато документът за собственост е на името на наследодател на заявителя);
- Пълномощно (когато заявлението се подава от пълномощник);
- Материали и данни от геодезически измервания – в цифров и графичен вид;
- Скица – проект за изменение на кадастралния план – в цифров и графичен вид;
- Разрешение за строеж;
- Други документи, удостоверяващи основанието за исканото изменение;
За отразяване на данни по чл.54а, ал.3 от ЗКИР в кадастрален план, без издаване на удостоверение:
- Заявление (по образец);
- Копие от документ за собственост;
- Удостоверение за наследници (когато документът за собственост е на името на наследодател на заявителя);
- Пълномощно (когато заявлението се подава от пълномощник);
- Цветно копие от скица за проектиране на поземления имот;
- Материали и данни от геодезически измервания – в цифров и графичен вид;
- Скица – проект за изменение на кадастралния план – в цифров и графичен вид;
- Други документи, удостоверяващи основанието за исканото изменение;
Начини на заявяване на услугата:
- на гише в Център за административно обслужване;
- устно, като се отразяват в протокол, който се подписва от заявителя и от длъжностното лице, което го е съставило;
- чрез лицензиран пощенски оператор на адрес: гр. Хасково, ПК 6300, пл. „Общински“ № 1;
- на електронна поща със заявление подписано с електронен подпис: kmet@haskovo.bg;
- чрез Единен портал за достъп до електронни административни услуги: www.egov.bg;
- чрез Системата за сигурно електронно връчване*: https://edelivery.egov.bg/;
*При подаване чрез Системата за сигурно електронно връчване е необходимо да имате предварителна регистрация.
Средства за електронна идентификацияНиво на осигуреност - високо;
Средство за идентификация – Квалифициран електронен подпис (КЕП)
Начини на получаване на резултата от услугата:
-
Лично или чрез упълномощено лице на гише в Център за административно обслужване;
-
Чрез лицензиран пощенски оператор на адрес, като заявителят декларира, че пощенските разходи са за негова сметка и е съгласен документите да бъдат пренасяни за служебни цели.
Индивидуалният административен акт може да бъде изпратен:
- като вътрешна препоръчана пощенска пратка;
- като вътрешна куриерска пратка;
- като международна препоръчана пощенска пратка;
Закон за кадастъра и имотния регистър
Закон за устройство на територията
За услугата се заплаща фиксирана такса в зависимост от вида:За обикновена услуга 30 лв.
За бърза услуга 45 лв.
Банкова сметка и код за плащане:
ОББ АД
IBAN: BG 03 UBBS 8155 8420 0001 07
BIC: UBBSBGSF
Код за плащане: 448001
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По електронен път