Предмет:
Свидетелство за имунизационно състояние се издава за удостоверяване на имунизационния статус на граждани.
Заявител:
Свидетелство за имунизационно състояние се издава по желание на физически лица.
Необходими документи:
· Заявление по образец
· Документ, удостоверяващ имунизационното състояние (имунизационен паспорт, лична амбулаторна карта, здравно осигурителна книжка)
· Документ за платена такса
Вътрешен ход на процедурата:
Лицето подава заявление по образец и необходимите документи в центъра за административно обслужване в РЗИ Габрово, като се легитимира с документ за самоличност.
Преписката се регистрира в деловодната програма за документооборот от служителите в Центъра за административно обслужване на РЗИ Габрово, след което се представя на Директора РЗИ Габрово за резолюция.
Директор дирекция НЗБ възлага на старши експерт/инспектор да изготви свидетелството въз основа на предоставените данни.
Свидетелството се изготвя в два екземпляра и се подписва от Директора на РЗИ, като на един от тях се подписва и служителят който го е изготвил.
Свидетелството за имунизационно състояние се предава в Центъра за административно обслужване на РЗИ Габрово за предоставяне на заявителя.
Отказ за издаване на Свидетелство за имуннизационно състояние:
При липса на данни за имунизационното състояние на лицето, се прави отказ за издаване на свидетелство за имунизационно състояние.
Срок за извършване на услугата:
Издаване на Свидетелство за имуннизационно състояние се извършва в 7-дневен срок от подаване на заявлението в Центъра за административно обслужване.
Права и задължения на регистрираните лица:
Издаването на Свидетелство за имунизационно състояние дава право на лицето за пребиваване в страни, за които се изискват определени задължителни имунизации.
Начини на заявяване на услугата:
· В центъра за административно обслужване на РЗИ Габрово – лично или от упълномощено лице;
· Чрез лицензиран пощенски оператор – като вътрешна препоръчана пощенска пратка, като вътрешна куриерска пратка на адрес или като международна препоръчана пощенска пратка
· По електронната поща
· По електронен път чрез системата за сигурно електронно връчване (ССЕВ)
· Устно, при което се изготвя протокол по образец
·Чрез Единен модел на заявяване, заплащане и предоставяне на електронни административни услуги на следния адрес:
https://egov.bg/wps/portal/egov/dostavchitsi%20na%20uslugi/spetsializirani%20teritorialni%20administratsii/regionalna%20zdravna%20inspektsia/unificirani%20uslugi/1796?staId=1304&cP=2
Информация за предоставяне на услугата по електронен път
- ниво на предоставяне на услугата - IV-то ниво;
- интернет адрес, на който се намира формулярът за нейното заявяване: rzi-gbr.org
- интернет адрес за служебно заявяване: gabrovo@rzi-gbr.org
- вид на услугата: първична
Начин на получаване на резултата от услугата
• В центъра за административно обслужване на РЗИ Габрово – лично или от упълномощено лице;
• По електронен път чрез електронна поща или ССЕВ;
• Чрез лицензиран пощенски оператор – като вътрешна препоръчана пощенска пратка, като вътрешна куриерска пратка на адрес или като международна препоръчана пощенска пратка. Пощенските разходи по изпращане са за сметка на заявителя, платими при получаването.
• На персонален профил, регистриран в информационната система за сигурно електронно връчване при заявяване чрез Единния портал за достъп до електронни административни услуги по смисъла на Закона за електронното управление