Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Устройство на територията, строителство и общинска собственост"
Адрес: обл. Кърджали, общ. Ардино, гр. Ардино, град Ардино, ул. "Бели брези", №31, п.к. 6750
Код за междуселищно избиране: 03651
Телефон за връзка: (03651)4238, в.40
Факс: (03651)4568
Адрес на електронна поща: ardino@abv.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, С непрекъснат режим на работа.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Подаване на исканеПроцедураСредства за идентификация и ниво на осигуреност
Ниво на осигуреност - високо;
средство за идентификация - КЕП;
Подаване на искане
Кадастралните планове и регистрите (разписните списъци) към тях, се поддържат от общинската администрация, като в тях се отразяват всички настъпили изменения в недвижимите имоти; измененията се одобряват със заповед на кмета на общината.
За районите, в които е открито производство по създаване на кадастрална карта и кадастрални регистри, общините предават на Агенцията по геодезия, картография и кадастър данните за измененията в поддържаните от тях планове и карти в 7-дневен срок от отразяването им.
Заявителя /собственика на имота или упълномощен представител/ подава искане в Центъра за административно обслужване на Община Ардино.
Етапи на процедурата при одобряване:
- Прилагат се необходимите документи.
- Уведомяване на всички заинтересовани лица за започната процедура за попълване/поправка на кадастралния план;
- Изготвя се заповед за одобряване на попълване/поправка на кадастралния план;
- Обявяване на заповедта на всички заинтересовани лица за попълване/поправка на кадастралния план;
- След изтичане на сроковете за обжалване на заповедта се изготвя констативен акт.
Таксата се заплаща при получаване на скицата в ЦАО.
Необходими документи
– изготвен проект от лицензиран проектант;
- Заповед за правоспособност на проектанта;
- Застрахователна полица на проектанта;
- Документ за собственост (по служебен път, при вписани НА в АВ, след 01.12.2019 г.);
- Скица;
- Копие на нотариално заверено пълномощно (когато заявлението не се подава лично от заинтересованото лице);
- Удостоверение за наследници (Издава се от Община Ардино);
- Удостоверение за идентичност на имена (Издава се от Община Ардино);
- Документ за платена такса;
* Задължително се представя оригинал на пълномощно за сверяване от служителя, приемащ заявлението.
Начини на получаване на резултата от услугата
Лично или чрез упълномощено с нотариално заверено пълномощно лице в Центъра за административно обслужване
Чрез лицензиран пощенски оператор на посочен от заявителя адрес, като пощенските разходи са за сметка на заявителя, платими при получаването на резултатът от административната услуга;
По електронен път на електронна поща
Чрез системата за сигурно електронно връчване
Закон за кадастъра и имотния регистър
За услугата се заплаща фиксирана такса на стойност 50 лв.Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По електронен път