ЦЕНТЪР ЗА АДМИНИСТРАТИВНО ОБСЛУЖВАНЕ
Работно време на Център за административно обслужване:
от 08.00 до 17.30 часа (без прекъсване)
На основание Наредбата за административно обслужване, чл. 10 ал. 4: „В случаите, когато в служебните помещения има потребители на административни услуги в края на обявеното работно време, работата на центъра продължава до приключване на тяхното обслужване, но не повече от два астрономически часа след обявеното работно време”.
В Центъра за административно обслужване се дава възможност на всички заинтересовани да подават писмено или устно сигнали, жалби и предложения, както и да изразят оценка и отношение към качеството на административното обслужване.
2760 гр. Разлог, ул. "Шейново" 2
тел.: 0747 80092
GSM: +359 887474774 /Цена съгласно посочената в тарифния Ви план/
Процедура по предоставяне на административната услуга /издаване на индивидуалния административен акт, срокове, изисквания и необходими документи /в случай че документ се издава от административен орган, се посочва и органът/:
Заявлението се подава лично от заинтересования или от упълномощено от него лице, с нотариално заверено пълномощно в Центъра за административно обслужване. Към него се прилагат следните документи:
1. Документ за собственост ..............................................................................................
(нотариален акт, учредено право на строеж и др.)
2. Копие от действащ ПУП-ПРЗ, ПЗ, РУП, заверен за “вярно с оригинала” от съответната /общинска/ районна администрация.
3. Нотариално заверено съгласие на заинтересуваните лица – възложителят, собствениците и носителите на ограничени вещни права в поземления имот
4. Актуална скица от СГКК - Благоевград
5. Две копия от инвестиционния проект в обхват и съдържание, определени с наредбата по чл. 139, ал. 5 на хартиен и електронен носител, като форматът на записа на цифровите копия на инвестиционните проекти и на документите и данните към тях се определят с наредбата по чл. 139, ал. 5, а именно:
oЧаст Архитектура oЧаст Озеленяване oЧаст ОВК
oЧаст СК oЧаст Геодезия oЧаст ВОД
oЧаст ЕЛ. oЧаст Геология oЧаст Пътна
oЧаст ВиК oЧаст Енергийна ефективност oЧаст Технология
oЧаст ПБЗ oЧаст Пожарна безопасност oЧаст ПУСО
6. Оценка за съответствието на проектната документация с основните изисквания към строежите(ОСИП ); (когато се изисква такова) / за инвестиционния проект/+ 1 /един/ брой
Услугата по електронен път може да заявите:
през Единния портал за достъп до електронни административни услуги
Вход в Моето пространство (eGov.bg).
Средства за електронна идентификация:
* Ниво на осигуреност - значително;
* Средство за идентификация – КЕП, мобилен електронен подпис, ПИК на НОИ или ПИК на НАП;
Автентикация с възможност за избор на вид средство за електронна идентификация - Квалифициран електронен подпис (КЕП), мобилен електронен подпис, ПИК на НОИ или ПИК на НАП.
Изберете електронна административна услуга от Каталога на услугите.
Натиснете бутон Заяви услуга.
След избор на услуга се извършва автоматична проверка за наличен профил на потребителя в Системата за сигурно електронно връчване (edelivery.egov.bg).
Преди да започнете електронно заявяване: