Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Устройство на територията, строителство и общинска собственост"
Адрес: обл. Кърджали, общ. Ардино, гр. Ардино, град Ардино, ул. "Бели брези", №31, п.к. 6750
Код за междуселищно избиране: 03651
Телефон за връзка: (03651)4238, в.40
Факс: (03651)4568
Адрес на електронна поща: ardino@abv.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, С непрекъснат режим на работа.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Подаване на исканеПодава се искане по образец.
ПроцедураСредства за идентификация и ниво на осигуреност
Ниво на осигуреност - високо;
средство за идентификация - КЕП;
Подаване на искане
Върху поземлени имоти могат да се поставят:
1. преместваеми увеселителни обекти;
2. преместваеми обекти за административни, търговски и други обслужващи дейности.
За обектите се издава разрешение за поставяне въз основа на схема и проектна документация, одобрени от главния архитект на общината. Схемата за поставяне определя пространственото разположение, вида, типа, размерите и предназначението на обекта. В зависимост от вида и предназначението на обекта се представя индивидуален проект, който съдържа архитектурно-художествена и инженерно-техническа част, или типов проект, придружен с декларация за характеристиките на обекта, издадена от производителя въз основа на протоколи от изпитване или изчисления и/или сертификат за система за управление на качеството, и/или на документи, удостоверяващи съответствие с техническите изисквания на нормативните актове. Условията и редът за издаване на разрешението за поставяне на обектите, за одобряването и за изискванията към схемата и проектната документация се определят с наредба на общинския съвет.
Необходими документи
1. Одобрена схема за мястото на разполагане на обекта;
2. Проектна документация и/или сертификати за безопасност на конструкцията. Ако обекта е готов елемент, може да се предоставят снимки или проспекти на фирмата производител и сертификат.
3. Технически паспорт или удостоверение от оправомощено лице за техническата изправност на обекта - за разполагане на люлки, атракционни съоръжения и др. Декларация от собственика, че носи отговорност за правилното им монтиране и експлоатация.
4. Документ за собственост (по служебен път, при вписани НА в АВ, след 01.12.2019 г.), Договор за наем със собственика на имота и/или съгласие от съсобствениците на имота с нотариално заверени подписи;
5. Съгласуване със специализирани контролни органи в зависимост от вида, местоположението и предназначението на преместваемия обект.
Изпълнение на услугата
В чужди поземлени имоти разрешение за поставяне на обекти се издава въз основа на изрично писмено съгласие от собственика на поземления имот или писмен договор за наем на заетата от преместваемия обект площ.
Поставянето на преместваеми обекти в урегулираните поземлени имоти се разрешава само ако не се надвишават установените в подробния устройствен план устройствени показатели - плътност на застрояване, коефициент на интензивност на застрояване, и не се намалява определената минимална озеленена площ.
След разглеждане на необходимите документи се издава Разрешение за поставяне на преместваемия обект.
Начини на получаване на услугата
Лично или чрез упълномощено с нотариално заверено пълномощно лице в Центъра за административно обслужване
Чрез лицензиран пощенски оператор на посочен от заявителя адрес, като пощенските разходи са за сметка на заявителя, платими при получаването на резултатът от административната услуга;
По електронен път на електронна поща
Чрез системата за сигурно електронно връчване
Закон за устройство на територията
За услугата се заплаща таксаУслугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По електронен път