Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Общинска собственост, обществени поръчки, икономически и хуманитарни дейности"
Адрес: обл. Разград, общ. Завет, гр. Завет, ул. "Лудогорие" № 19, п.к. 7330
Код за междуселищно избиране: 08442
Телефон за връзка: (08442)2727
Факс: (08442)2016
Адрес на електронна поща: zavet@zavet-bg.com
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, обедна почивка 12.30 - 13.00 часа
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Дирекция Дирекция "Административно, информационно и техническо обслужване"/Център за административно обслужване
Адрес: обл. Разград, общ. Завет, гр. Завет, ул. "Лудогорие" № 19,, п.к. 7330
Код за междуселищно избиране: 08442
Телефон за връзка: +359 8442 20 20; +359 876 208 402;
Адрес на електронна поща: zavet@zavet-bg.com
Работно време: Гъвкаво работно време, от 08:30 до 17:00, понеделник, вторник, четвъртък и петък от 08.30 до 17.00 часа, без прекъсване,
сряда от 08.30 до 18.30 часа, без прекъсване
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Средства за идентификация и ниво на сигурностСредства за идетнификация: с ПИК на НОИ, ПИК на НАП, УКД на НЗОК;
Ниво на сигурност: ниско.
Подаване на заявление Заявителят или упълномощен представител подава заявление по образец:
- на гише в Центъра за административно обслужване, чрез подаване на писмено заявление/искане или устно заявяване:
- чрез лицензиран пощенски оператор на адрес: Община Завет, 7330 гр. Завет, ул. „Лудогорие” № 19;
- По електронна поща на e-mail: zavet@zavet-bg.com
- по електронен път чрез системата за сигурно електронно връчване;
Необходими документиЗаявление по образец;
Документ за собственост (по служебен път, при вписани НА в АВ, след 01.12.2019 г.) (при необходимост);
Актуална скица, с дата не по-късна с повече от 6 месеца от датата на подаване на заявлението;
Копие от протокола за трасиране на земеделска земя;
Изпълнение на услугатаКметът назначава комисия, която да извърши оглед на мястото. При огледът се представят и оригинали на приложените към заявлението документи. За извършеният оглед на мястото се съставя протокол.
След извършеният оглед на представените документи и на дървесината и храстовата растителност се изготвя санитарна експертиза.
Начини на получаване на услугатаЛично или чрез упълномощено с нотариално заверено пълномощно лице в Центъра за административно обслужване
Чрез лицензиран пощенски оператор на посочен от заявителя адрес, като пощенските разходи са за сметка на заявителя, платими при получаването на резултатът от административната услуга;
По електронен път на електронна поща
Чрез системата за сигурно електронно връчване
За услугата се заплаща фиксирана цена на стойност 10 лв.Можете да заплатите по следните начини:
- в брой или безкасово с ПОС-терминално устройство на гише "Каса" в ЦАО, находящ се в гр. Завет, ул. Лудогорие 19
- по банков път – по следната банкова сметка на Община Завет
IBAN: BG98STSA93008400600100
BIC:STSABGSF
Банка: "ДСК" АД.
Кодът за вида плащане е: 448007.
- с пощенски запис в клоновете на „Български пощи“ ЕАД;
- чрез системата за електронно плащане (е-плащане – https://pay.egov.bg ).
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По електронен път