Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
							Дирекция "Административно-правно обслужване, финанси и управление на собствеността"
Адрес: обл. Пазарджик, общ. Пазарджик, гр. Пазарджик, гр. Пазарджик, ул. Екзарх Йосиф № 2, п.к. 4400
Код за междуселищно избиране: 034
Телефон за връзка: (034)400029
Факс: (034)44-23-38
Адрес на електронна поща: secretary@pz.government.bg
Работно време: Стандартно работно време, от  09:00 до  17:30, Работно време на звеното по административно обслужване от 09:00 до 17:30 ч.
 						 
						
						Писмено искане1.    Документи, легитимиращи заявителя като заинтересовано лице по смисъла на чл. 124а, ал. 5 от ЗУТ:
  Нотариален акт за собственост;
  Договор за концесия;
  Разрешение за строеж;
  Други документи, които са  предвидени в специален/и закон/и…………….
2.    Съгласувано задание по чл. 125, ал. 6 и ал. 7  от ЗУТ,  което да обосновава необходимостта от изработването на плана в съответствие с чл. 124а,  ал. 7 от ЗУТ: (отбележете със знак T приложимото)
    Документ, че заданието е съгласувано с Министерство на околната среда и водите  или в съответната регионална инспекция по околната среда и водите (за устройствени планове, които обхващат защитени територии за опазване на околната среда и водите);
    Документ, че заданието е съгласувано с Министерството на културата (за устройствени планове, които обхващат защитени територии за опазване на културното наследство);
   Опорен план.