Информация за предоставяне на услуга

 
  • Услуга:
    • 1998 Издаване на удостоверение за наличие или липса на задължения по Закона за местните данъци и такси

      Издаване на удостоверение за наличие или липса на задължения по Закона за местните данъци и такси
  • На основание на:
    • Данъчно-осигурителен процесуален кодекс - чл. 87, ал. 6, във връзка с
    • Закона за местните данъци и такси - чл. 4, ал. 1; чл. 4, ал. 3; чл. 9а, ал. 1; чл. 9б
  • Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
    • Да
  • Орган по предоставянето на административната услуга:
    • Кмет на община
  • Срок за предоставяне:
    • 5 дни, 3 дни, до 8 часа
  • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
  • Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата:
    • Кмет на община
  • Орган, пред който се обжалва индивидуален административен акт:
    • Кмет на община
  • Ред, включително срокове за обжалване на действията на органа по предоставянето на услугата:
    • Редът и сроковете за обжалване са регламентирани в чл. 92 - чл. 97 от ДОПК

  • Ограничения и условности:
    • Преди да започнете електронно заявяване:
      1. Необходимо е да инсталирате на вашия компютър Квалифицирано удостоверение за квалифициран електронен подпис (КУКЕП) или Квалифициран електронен подпис (КЕП).
      2. Необходимо е да притежавате профил в системата „Електронно връчване“.
      3. Уверете се, че имате инсталиран Adobe Reader. Можете да изтеглите последната версия от сайта на Adobe.

      За да заявите услугата:
      1. Изтеглете подходящо заявление от връзката в секция "Образци на документи".
      2. Съхранете електронната форма на вашия компютър.
      3. Отворете формата с Adobe Reader.
      4. Натиснете с мишката върху поле от формата, за да го попълните.
      5. Попълнете всички полета с изискваната информация.
      6. От падащото меню в края на формата изберете начина, по който желаете да заявите услугата.
      7. След попълване на полетата натиснете с мишката в поле "Подпис" за да подпишете документа с Вашия Квалифициран електронен подпис (КЕП) и да се генерира уникален номер на заявката.
      8. Проверете наличието на генериран номер в полето "Уникален номер на заявка". Този номер е идентифициращ заявената от вас услуга и по него ще можете да проверявате статуса на заявлението в системите еВръчване и еПлащане. Ако в това поле липсва генериран номер моля уверете се, че правилно сте изпълнили предходните стъпки.
      9. След като подпишете, съхранете формата на вашия компютър.

      Съхранената, попълнена и подписана форма е необходимо да изпратите чрез системата „Електронно връчване“ към Общинска администрация
      или
      Натиснете бутона "Заяви услугата" за връзка към системата за електронни форми.

  • Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
  • Електронен адрес за предложения:
Център за административно обслужване и/или звена, които контактуват с потребителите и предоставят административно обслужване
Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел Месни данъци и такси
Адрес: обл. Разград, общ. Исперих, гр. Исперих, ул. "Васил Левски" № 70, п.к. 7400
Код за междуселищно избиране: 08431
Телефон за връзка: (08431)2006
Адрес на електронна поща: isperih@isperih.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, Непрекъсваем режим на работа.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Изисквания, процедури, инструкции Нормативна уредба Заплащане