Код за междуселищно избиране: 08431
Телефон за връзка: (08431)2006
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, НЕПРЕКЪСНАТ РАБОТЕН ДЕН
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
При неспазване на посочения срок или други нередности във връзка с изпълнение на заявената от Вас административна услуга, Вие може да подадете сигнал до Кмета на Община Исперих!
Преди да започнете електронно заявяване:
1. Необходимо е да инсталирате на вашия компютър Квалифицирано удостоверение за квалифициран електронен подпис (КУКЕП) или Квалифициран електронен подпис (КЕП).
2. Необходимо е да притежавате профил в системата „Електронно връчване“.
3. Уверете се, че имате инсталиран Adobe Reader. Можете да изтеглите последната версия от сайта на Adobe.
За да заявите услугата:
1. Изтеглете подходящо заявление от връзката в секция "Образци на документи".
2. Съхранете електронната форма на вашия компютър.
3. Отворете формата с Adobe Reader.
4. Натиснете с мишката върху поле от формата, за да го попълните.
5. Попълнете всички полета с изискваната информация.
6. От падащото меню в края на формата изберете начина, по който желаете да заявите услугата.
7. След попълване на полетата натиснете с мишката в поле "Подпис" за да подпишете документа с Вашия Квалифициран електронен подпис (КЕП) и да се генерира уникален номер на заявката.
8. Проверете наличието на генериран номер в полето "Уникален номер на заявка". Този номер е идентифициращ заявената от вас услуга и по него ще можете да проверявате статуса на заявлението в системите еВръчване и еПлащане. Ако в това поле липсва генериран номер моля уверете се, че правилно сте изпълнили предходните стъпки.
9. След като подпишете, съхранете формата на вашия компютър.
Съхранената, попълнена и подписана форма е необходимо да изпратите чрез системата „Електронно връчване“ към Общинска администрация
или
Натиснете бутона "Заяви услугата" за връзка към системата за електронни форми.